וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוקלת לדרוש לפרסם את הקלטת השיחה של השופטים בקלאסיקו

סערת הפנדל בקלאסיקו נמשכת. לפי דיווחים בקטאלוניה, הקוון אמר למרטינס מונוארה באוזנייה שראמוס ביצע עבירה על לנגלה לפני שהצרפתי משך בחולצתו. השופט התעלם והצביע על הנקודה הלבנה והבלאוגרנה שוקלים לבקש מאיגוד השופטים לפרסם את ההקלטה

תקציר ה-0:13 ההיסטורי של אייאקס על ונלו/באדיבות ספורט1

במקביל לדיווחים על כך שנשיא ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו, עשוי להתפטר מתפקידו, במועדון עדיין סוערות הרוחות בעקבות הפנדל שקיבלה ריאל מדריד בקלאסיקו ביום שבת ושאותו סרחיו ראמוס הפך ל-1:2 לזכות הבלאנקוס.

באחת מתכניות הרדיו ב"קאדנה סר" דיווחו היום שלאנשי המועדון הגיע מידע לפיו הקוון במשחק אמר לשופט חואן מרטינס מונוארה באוזנייה שראמוס ביצע עבירה אל קלמן לנגלה, לפני שהצרפתי משך אותו בחולצה בתוך הרחבה, אבל זה בחר להתעלם והצביע על הנקודה הלבנה.

לפי דיווחים נוספים, בברצלונה שוקלים לדרוש מאיגוד השופטים לפרסם את הקלטת השיחה בין השופט לקוון ובין הצוות על כר הדשא, לצוות שחדר ה-VAR.

השופט חואן מרטינס מונוארה במשחק של ברצלונה נגד ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
מרטינס מונוארה בשיחה עם שאר חברי צוות השיפוט ביום שבת/GettyImages, Alex Caparros

אנשי ברצלונה סערו בעקבות הפנדל ביום שבת וצ'אבי וילז'ואנה, חבר הנהלה במועדון, הקצין לעשות כשצייץ: "זה פשוט סקנדל. מונוארה, תאכל חרא".

רונאלד קומאן התייחס לפנדל וגם התלונן על אנשי ה-VAR: "החלטות ה-VAR לא היו לטובתינו באף משחק. הפנדל היה לא ברור, אני לא מבין את החלטת השופט. ה-VAR תמיד נגד ברצלונה, לא היה פנדל".

גם סרג'יו בוסקטס הקשר הוותיק התייחס לפנדל השנוי במחלוקת והיה פחות נחרץ: "זו החלטה קשה. יש הרבה מהלכים כאלו. זה היה עונש חריף מדי לטעמי. היו לנו ציפיות גדולות מהמשחק הזה ושיחקנו טוב במחצית הראשונה. היו לנו הזדמנויות גם במחצית השנייה, אבל הפנדל שינה את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully