וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה משותפת של האיגודים האולימפיים: החזירו אותנו לפעילות מיידית

26.10.2020 / 13:39

הוועד האולימפי, איגוד השייט, איגוד האתלטיקה ועוד פנו לשר הבריאות ושר הספורט: "האיסור המתמשך גובה מחירים שאינם מצדיקים את המטרה"

האיגודים השונים בענפים האולימפיים בפנייה משותפת לשר הבריאות יולי אדלשטיין ושר הספורט חילי טרופר: החזירו את הספורט לפעילות באופן מיידי.

האיגודים השונים שיגרו מכתב משותף לשרים, בו טענו כי עצירכ מוחלטת בפעילות הספורט המאורגן מביאה לפגיעה אנושה בספורטאים, בצוותי האימון ובתשתיות הספורט בישראל.

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל. קובי אליהו
פגיעה אנושה. מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג/קובי אליהו

המכתב המלא

"אנו, ראשי איגודי ומרכזי הספורט וגופי הרוחב, פונים אליכם בשם אגודות הספורט, הקבוצות, המאמנים והשחקנים, בדרישה להחזיר את הספורט הישראלי לפעילות!

"חודשים של עצירה מוחלטת בפעילות הספורט המאורגן, הביאה לפגיעה אנושה בספורטאים, בצוותי האימון וההדרכה ובתשתיות הספורט בישראל. נזקים שכבר עכשיו ייקח שנים לשקם!
לפי הדו"ח האחרון של עמותת על"ם, עמותה המטפלת בנוער בסיכון, הסוקר את השלכות משבר הקורונה בחודשים מרץ-מאי 2020, ניתן ללמוד כי משבר הקורונה הביא רבים מבני הנוער והצעירים/ות לברוח לסמים, לאלכוהול, לרחוב, להפרעות אכילה ולפגיעות עצמיות.

"הספורט מאבד בכל יום ילדים שקיים סיכון מהותי שלא יחזרו אליו!
אנו מפצירים בכם לאפשר לנו לפעול למען הספורטאים ולחזור להפעילם באופן אחראי, כך שנמנע או לפחות נצמצם את הנזקים הבריאותיים, הנפשיים והפיזיים המצטברים. אנו מתחייבים לפעול בהתאם לכל ההנחיות ולעמוד בכל הדרישות. תנו לנו לחזור ולפעול!

"מערכות הספורט, אשר גם בימים כתיקונם עומדות על כרעי תרנגולת, עומדות בפני המשך של הפסקת הפעילות המהווה מכה אנושה, כמו גם אגודות וקבוצות רבות שלא יחזרו לפעול.
לסיכום, איסור מתמשך לעסוק בספורט מאורגן כאמצעי למניעת הדבקה אינו מידתי וגובה מחירים שאינם מצדיקים את המטרה: פגיעה פיזית ונפשית במושבתים וחשיפתם לסיכונים נוספים, פגיעה כלכלית במפעילים, פגיעה בתשתיות ובהון האנושי ואובדן עניין של ילדים לחזור לפעילות ספורטיבית ככל שהעצירה הכפויה מתמשכת.

"לפיכך, אנו חוזרים וקוראים לכם לבחון מחדש את מלוא ההשלכות של העצירה המוחלטת של הספורט המאורגן ולאפשר חזרה לפעילות באופן מידי.

"אנו מבקשים לקיים אתכם פגישה דחופה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully