וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן פגוע מקומאן: "הספסול בקלאסיקו היה מכה מנטלית קשה עבורו"

בקטלוניה טוענים שהצרפתי היה משוכנע שיפתח נגד ריאל מדריד: "הגאווה שלו לא תאפשר לו לשכוח מזה". בברצלונה מנפנפים בציטוט של ולדאנו: זו ההוכחה שלא הגיע פנדל לבלאנקוס

תקציר: ויאריאל - סיבאספור 3:5/ספורט 1

בקטלוניה טוענים: אנטואן גריזמן פגוע מרונאלד קומאן ו"ספג מכה מנטלית" בעקבות אי הכללתו בהרכב ברצלונה בקלאסיקו.

לפי "מונדו דפורטיבו", החלוץ הצרפתי שמתקשה לספק את הסחורה בברצלונה גם העונה, היה משוכנע שהוא יפתח במשחק נגד ריאל, והופתע מאוד כשפדרי בן ה-17 הועדף על פניו. "גריזמן מודע לכך שהיכולת שהוא מציג בתחילת העונה לא מרשימה ומבין שהיו לו החמצות גדולות במשחקים נגד סביליה וחטאפה, אבל בתור כוכב בקנה מידה עולמי הוא קיווה להמשיך לקבל קרדיט. הוא חושב שהמשחקים הגדולים נועדו לשחקנים הגדולים, והתכונן למשחק כאילו הוא פותח".

יחד עם זאת, גריזמן יקבל הזדמנות בזק להתאושש. על רקע הפציעה של פיליפה קוטיניו, הצרפתי צפוי לפתוח נגד יובנטוס בליגת האלופות ולהיות מתופקד כחלוץ מדומה, העמדה האהובה עליו.

"הגאווה של גריזמן לא תאפשר לו לשכוח כל כך מהר מה שקרה בקלאסיקו", ציינו ב"מונדו דפורטיבו", "הוא כבר היה מחליף בעידן קיקה סטיין, אבל זה היה ואך מסיבות טקטיות. הפעם הוא מבין שלא פתח מסיבות מקצועיות לחלוטין".

אנטואן גריזמן, ברצלונה, מאוכזב. GettyImages
פגוע, אבל עדיין יכול להתאושש. גריזמן/GettyImages

עוד בברצלונה: בתקשורת המקומית משתמשים בציטוטים של חורחה ולדאנו, שחקן העבר האגדי של ריאל מדריד, כדי להוכיח שהבלאנקוס לא היו ראויים כביכול לפנדל שקיבלו בקלאסיקו. "אני לא חושב שברצלונה נשדדה, אבל מאמין שזה פנדל שרק ה-VAR מסוגל לתת. מבחינתי, זה לא פנדל", אמר ולדאנו. "הבעיה עם ה-VAR היא שמהלכים מסוימים נחשבים פנדל, ואחרים לא. יש הרבה תחום אפור. אם מחפשים טוב, אפשר למצוא הרבה פנדלים בהרבה מצבים. ברוב המקרים לא צריך לשרוק בגללם לפנדל באמת. זה לא פייר כלפי ברצלונה, אבל לא הייתי מתחיל להעלות תיאוריות קונספירציה כמו שאני שומע בימים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully