וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו משנן את השם"? אחרי "השבוע המושלם", רפאלוב חולם להפתיע את טוטנהאם

הקשר נבחר לאיש המשחק בדרבי והמשיך את כושרו המסחרר לפני המפגש עם התרנגולים: "רוצים לעשות משהו גדול". בבלגיה מחמיאים: "תקופה משוגעת"

ליאור רפאלוב כובש בדרבי של אנטוורפן מול בירסחוט/ספורט 1

ליאור רפאלוב מוכיח העונה שגם בגיל 34, הוא עדיין בשיאו. הקשר הוותיק כיכב אמש (ראשון) בניצחון 2:3 של אנטוורפן בדרבי מול בירסחוט, עם שער מצוין ובישול יפה, והמשיך את השבוע הנהדר שהחל עם שער ניצחון מול לודוגורץ בליגה האירופית.

אנטוורפן עלתה לראשות הטבלה בבלגיה, ורפאלוב נבחר לאיש המשחק וסחט מחמאות. "רפא בארץ הפלאות", קראה הכותרת באחד העיתונים בבלגיה הבוקר. "גול ניצחון באירופה, גול ובישול בדרבי - זו תקופה מושלמת להיות בה ליאור רפאלוב. מוריניו כבר משנן את השם?"

ביום חמישי רפאלוב ואנטוורפן יארחו את מוריניו וטוטנהאם הלוהטים, שדורסים כל יריבה בתקופה האחרונה. "צריך להיות ריאליים לגבי יום חמישי", אמר רפאלוב לקראת המשחק. "המשחק מתחיל ב-0:0 וננסה לקחת לפחות נקודה. נקווה שנמצא דרך לעצור אותם ואולי לשחק על מתפרצות. ננסה להשיג משהו גדול, טוטנהאם קבוצה עם שחקנים פנטסטיים בכל עמדה, עם מאמן מעולה, זה יהיה אתגר נחמד מאוד עבור כולנו".

שחקני אנטוורפן ליאור רפאלוב, דיומרסי אמבוקני חוגגים. אתר רשמי אנטוורפן, אתר רשמי
עדיין בשיאו. רפאלוב חוגג/אתר רשמי, אתר רשמי אנטוורפן

על המשחק אמש אמר רפאלוב: "היה משחק טוב מאוד. האוהדים חסרו לנו, איתם זה היה הרבה יותר מרגש. ידענו כמה המשחק הזה חשוב ואני מאוד שמח שניצחנו. חבל שלא המשכנו וכבשנו את השלישי והרביעי במחצית הראשונה, כי היו לנו את השטחים כדי לעשות את זה. זו תקופה טובה עבור המועדון, להיות בפסגה של בלגיה על כל הקשיים של הקורונה, זה משמח מאוד. אי אפשר לנוח ולהיות מרוצים מעצמנו, אלא לדחוף את עצמנו כמה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully