וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלקנית: שיא קריירה לגולן גוט בראשון לציון, הפועל תל אביב התקרבה לשלב הבא

משחק נהדר של גוט (31) סידר לסגנית האלופה קאמבק ו-85:89 קשה על באר שבע. ים מדר חזר עם 15 נקודות בניצחון האדומים, 67:77 על הרצליה שהודחה. ניצחונות גם להפועל אילת ועירוני נהריה

המחזור הרביעי של הליגה הבלקנית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. עירוני נהריה ניצחה את מכבי חיפה, הפועל אילת גברה בחוץ על נס ציונה, הפועל תל אביב ניצחה את בני הרצליה והתקרבה לשלב הבא ומכבי ראשון לציון ניצחה אחרי מותחן את הפועל באר שבע.

שחקן מכבי ראשון לציון גולן גוט מול שחקן הפועל ירושלים מלקולם היל. ברני ארדוב
שיא קריירה מרשים. גולן גוט/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל אילת 87:84

הפסד שלישי ברציפות של נס ציונה, שאיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא מהבית הזה. קייסי פארתר היה המוציא לפועל של האורחים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. קוואן צי'טהאם (19) ופטריק מילר (18) הובילו את המארחת, שקיבלה הזדמנות לכפות הארכה אחרי חטיפה של פטריק מילר 13 שניות לסיום, אבל דביון ברי החטיא ניסיון שלשה.

הפועל תל אביב - בני הרצליה 67:77

האדומים הצליחו להתאושש מההפסד להפועל חיפה במחזור הקודם והשאירו את סאגת ים מדר מאחוריהם עם ניצחון שמקרב אותם לשלב הבא. הרכז שמפנטז על ה-NBA רשם משחק טוב עם 15 נקודות כמו גם רג'י אפשואו. מנגד, 15 של קנדל אנתוני וג'אקים דונאלדסון, הזרים ששיחקו עם הרצליה גם בלאומית, לא עזרו לקבוצה של דרוקר.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. דני מרון
חזר והצטיין. ים מדר/דני מרון

עירוני נהריה - מכבי חיפה 81:87

מכבי חיפה המשיכה הערב את פתיחת העונה המאכזבת שלה עם עוד הפסד שחיסל את סיכוייה להמשיך הלאה במפעל. נהריה פיגרה לאורך רוב המשחק, אך רבע שלישי טוב שלה סידר לה מהפך. קיילין לוקאס המצוין בלט עם 25 נקודות, דומיניק ווטרס הוסיף 18 למנצחים. רומן סורקין להט עם 29 נקודות שלא הספיקו לירוקים.

מכבי ראשון לציון - הפועל באר שבע 85:89

האורחים מהנגב שלטו לאורך כל המשחק והיו בדרך לניצחון, אבל לא הצליחו לעצור את גולן גוט שלהט עם שיא קריירה של 31 נקודות ב-28 דקות בלבד. גוט צלף 4 שלשות מ-8 ניסיונות והוביל את הקאמבק בדקות האחרונות. אייזאה טיילור הוסיף 21 לכתומים, ששמרו על סיכוי להעפיל אך בשביל זה יהיו חייבים לנצח את הפועל ירושלים. אריק גריפין (20) וטראוויס ווריק (17) הובילו את המפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully