וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מרטין חזק במאבק אחרי דרמה בוואלטה, טאו גוגן הארט זכה בג'ירו ד'איטליה

הרוכב האירי של הקבוצה הישראלית סטארט-אפ ניישן ירד למקום השלישי בספרד, אבל נותר קרוב למוביל החדש ריצ'רד קרפאס. הבריטי בן ה-25 הוכתר במילאנו, גיא שגיב סיים את הג'ירו בפעם השנייה

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

דרמה גדולה הייתה הערב (ראשון) בוואלטה אספניה, מרוץ האופניים השלישי בחשיבותו, כאשר ריצ'רד קרפאס עלה לראש דירוג הרוכבים (עם החולצה האדומה, בניגוד לצהובה בטור דה פראנס) ודן מרטין מהקבוצה הישראלית סטארט-אפ ניישן ירד למקום השלישי.

זה קרה בעליה האחרונה של הקטע השישי בפורמיגל, כאשר קרפאס מקבוצת אינאוס תקף ראשון מבין חבורת המובילים, מרטין הגיב לאחר מכן בתקיפה משלו וברח לפרימוז' רוגליץ', ובסופו של דבר קרפאס עלה לראש הדירוג עם יתרון של 18 שניות על פני יו ג'ון קארת'י הבריטי שניצב במקום השני ומרטין האירי שמפגר ב-20 שניות ומדורג כאמור שלישי. רוגליץ', שכזכור איבד את הניצחון בטור דה פראנס יום לפני הסיום, ירד למקום הרביעי ובפיגור 30 שניות. מי שניצח בקטע היה הספרדי יון איסאגירה.

טאו גוגן הארט אלוף ג'ירו ד'איטליה 2020. רויטרס
אלוף הג'ירו החדש. טאו גוגן הארט/רויטרס

בינתיים, הג'ירו ד'איטליה הגיע לסיומו במילאנו עם הכתרתו של טאו גוגן הארט, שהפך לבריטי החמישי שמנצח בטור האיטלקי. הלונדוני בן ה-25 השתלט על החולצה הוורודה בשבת וכאמור הוכתר היום.

גיא שגיב הישראלי השלים את הג'ירו בפעם השנייה בקריירה, אחרי שעשה את זה גם ב-2018. אלכס דאוסט, שהביא את הניצחון הראשון אי פעם של קבוצה ישראלית בקטע בגרנד טור כלשהו, היה הרוכב הבכיר של סטארט-אפ ניישן עם המקום ה-17 בדירוג הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully