וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקניות לשר חילי טרופר: "די לאפליה ולהפקרות בכדורגל הנשים"

יו"ר הארגון קרין סנדל וניר אלון שלחו מכתב לשר הספורט ודרשו לחקור מדוע טיסת נבחרת הנשים בחזרה מדנמרק היתה מלאה עד אפס מקום: "אם היה מדובר בגברים, כל הטיסה היתה נראית אחרת"

ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל שלחו היום (ראשון) מכתב חריף לשר התרבות והספורט חילי טרופר אחרי שחמש שחקניות של נבחרת ישראל נדבקו בקורונה אחרי התבוסה נגד נבחרת דנמרק.

"חמש שחקניות ואיש צוות של נבחרת הנשים בכדורגל נמצאו חיוביים לקורונה ולא טסו היום למשחק הנבחרת שיתקיים ביום שלישי בגאורגיה, זאת לאחר שחזרו בטיסה מדנמרק לישראל", כתבו אלון וסנדל בפנייה ישירה אל השר.

שחקנית נבחרת ישראל בנשים קארין סנדל. אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מכתב חריף לטרופר. קרין סנדל/אתר רשמי, אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל

לדבריהם, "הטיסות בחזרה מהמשחק בדנמרק היו מלאות עד אפס מקום, התנהלו בצורה מופקרת וחסרת אחריות - שללא ספק, סיכנה את בריאות השחקניות ואנשי הצוות של הנבחרת".

קרין סנדל יו"ר ארגון השחקניות תקפה: "לא ייתכן ששחקניות הכדורגל יהיו חשופות לסכנה בריאותית במסגרת עבודתן. אם היה מדובר בגברים, כל הטיסה הזו הייתה נראית אחרת. הדרישות שלנו פשוטה ומובנת מאליה - תנו לנו שוויון ושימרו על בריאותנו".

כזכור, חמש שחקניות נבחרת הנשים, מתוכן ארבע שהבדיקה שלהם חזרה גבולית, אומתו כחיוביות בבדיקות קורונה יחד עם עוד איש צוות. ההנבחרת חזרה בטיסה מסחרית עם קונקשן של חמש שעות בפרנקפורט. המטוס היה מלא עד אפס מקום וההנחה היא שהן נדבקו במהלך הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully