וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון הפסיד בקרב על הארד בגרנד סלאם בודפשט

המדליסט האולימפי הפסיד בחצי הגמר, ואז נוצח בשניות הסיום של הקרב על המדליה על ידי מטיאשווילי הגאורגי. פלצ'יק ניצח קרב אחד והודח

באדיבות משרד ראש הממשלה

גרנד סלאם בודפשט, אירוע החזרה של הסבב העולמי בג'ודו ממשבר הקורונה, נחתם הערב (ראשון) עם פספוס מדליה נוספת לישראל. אחרי הארד של תמנע נלסון לוי ביום שישי, המדליסט האולימפי אורי ששון רצה לעמוד גם הוא על הפודיום, אבל הפסיד בחצי הגמר ואז גם בקרב על הארד.

אורי ששון, מדליית זהב גרנד פרי תל אביב, ג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
רק כמעט. אורי ששון/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

עד 90 ק"ג:

לי קוכמן הפסיד תוך פחות מדקה וחצי בקרב הראשון שלו, כשנכנע לווזארי שני שהפך לאיפון מצד ההולנדי נואל ואן טי אנד בסיבוב השני.

עד 100 ק"ג:

פיטר פלצ'יק הצליח להפוך את אבטאר סינג ההודי ולרתק אותו לאיפון בסיבוב השני, אבל לאחר מכן ספג שלושה עונשים והפסיד בניקוד זהב לטומה ניקיפורוב הבלגי.

מעל 100 ק"ג:

אורי ששון החל את דרכו בסיבוב השני, בו עבר את האוסטרי דניאל אלרסטורפר שספג עונש שלישי בזמן של ניקוד הזהב. גם ברבע הגמר נגרר ששון לניקוד זהב, ואחרי קרב מתיש של יותר משש דקות ביצע איפון על בקמורוד אולטיבוייב מאוזבקיסטן. בחצי הגמר הצליח הרוסי אינל טסוייב לבצע איפון כשנותרו 36 שניות לסיום הקרב, ושלח את ששון לקרב על מדליית הארד מול הגאורגי לבאני מטיאשווילי, אותו ניצח בשניים משלושת עימותי העבר. אלא שהפעם הגאורגי ביצע ווזארי בשניות הסיום של הקרב והשווה את מאזן המפגשים. ששון הסתפק במקום החמישי.

סרפים קומפנייץ היה הישראלי השני במשקל הפתוח. הוא ניצח באיפון את איבאילו דימיטרוב הבולגרי בסיבוב הראשון, אבל הפסיד לאחר מכן לטמרלאן בשאייב הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully