וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: אוראל גרינפלד ישפוט את ריאל מדריד בליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 20:17

השופט ינהל את המשחק של הבלאנקוס מול בורוסיה מנשנגלדבאך בשלב הבתים של המפעל אחרי שכבר שפט את הספרדים לפני כשנתיים. שניר לוי ועומר ברבירו קיבלו תג בינלאומי

זינדין זידאן מדבר על ההפסד של ריאל מדריד לשחטאר דונייצק/רויטרס

השופט אוראל גרינפלד ישפוט במחזור ליגת האלופות הקרוב, במשחק בין בורוסיה מנשנגלדבך לריאל מדריד. עוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני והשופט הרביעי גל לייבוביץ ילוו אותו. לשופט המסך הפורטוגלי יצטרף כשופט מסך נוסף רועי ריינשרייבר.

מדובר בפעם השנייה שבה גרינפלד שופט את אחת הקבוצות הגדולות בעולם. לפני כשנתיים שפט גרינפלד את ריאל מדריד, גם כן בליגת האלופות, אז ניצחו הבלאנקוס 1:2 את ויקטוריה פלזן. הבלאנקוס ינסו לרשום את ניצחונם הראשון העונה במפעל היוקרתי כשיפגשו את הגרמנים אחרי שהופתעו בבית מול שחטאר דונייצק של מנור סולומון במחזור הראשון בשלב הבתים.

שופט הכדורגל, אוראל גרינפלד. GettyImages
שיבוץ יוקרתי. גרינפלד/GettyImages

בישיבתה מהיום אישרה הנהלת איגוד השופטים את המלצות הוועדה המקצועית הארצית לגבי סגל השופטים והעוזרים הבינ"ל. איתן שמואלביץ', ששימש כשופט בינ"ל כ-9 שנים, יסיים את תפקידו כשופט בינ"ל והשופט שניר לוי יחליפו. דביר שמעון, עוזר השופט הבינ"ל הבכיר, מסיים את תפקידו כעוזר בינ"ל בשל הגעה לגיל פרישה (45) על פי התקנון והעוזר עומר ברבירו יחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully