וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון: "מאמין שזו ההפסקה האחרונה העונה. לא נאפשר סכנה לפרנסת אלפים"

25.10.2020 / 11:35

יושב ראש המנהלת לוואלה! ספורט לקראת חזרת ליגת העל הערב במשחק בין מכבי תל אביב לבאר שבע (21:00, ספ' 5): "זלזול בהנחיות יביא לסנקציות כבדות, מצפה שהקהל יגלה אחריות ולא יגיע למגרשים כפי שהיה בפלייאוף בעונה שעברה"

צפו ב-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/באדיבות ספורט 1

עמדה תקיפה של מנהלת הליגות בכדורגל עם חידוש ליגת העל הערב. בסוף השבוע תחזור הליגה לפעילות מלאה עם קיום המחזור הרביעי, אך הערב (ראשון) ישחקו מכבי תל אביב והפועל באר שבע במשחק שהוקדם מהמחזור החמישי (21:00, ספורט 5). יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון אמר היום בשיחה עם וואלה! ספורט דברים מאוד ברורים ותקיפים לקראת חזרת הליגה לפעילות.

"אני מצפה מכל הקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית לשמור על ההנחיות שניתנו להן", אמר כלפון. "פגיעה בהנחיות וזלזול יביאו לסנקציות כבדות של המנהלת. אני לא אאפשר לאיש לפגוע בפרנסה של 5,000 משפחות. אני מצפה שכל בעלי הקבוצות ובעלי התפקידים בקבוצות ידאגו לשמור על הנהלים. לא נאפשר לשום שחקן, מאמן או מנהל קבוצה לפגוע בפרנסתם של אלפי משפחות".

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבלומפילד. מיה בנאי, מערכת וואלה!
כלפון: "מצפה שכל בעלי הקבוצות ובעלי התפקידים בקבוצות ידאגו לשמור על הנהלים". אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבלומפילד ביוני/מערכת וואלה!, מיה בנאי

"זה ערב מרגש עם חידוש המשחקים", הוסיף כלפון. "אני מאוד מקווה שזו הפעם האחרונה שהמשחקים נעצרים על ידי משרד הבריאות. בכל הליגות באירופה המשחקים נמשכו על אף התחלואה. אנחנו כיבדנו את ההוראות וההנחיות והפסקנו, אבל אנחנו מקווים שמעכשיו יאפשרו לנו להשלים את המשחקים עם כל הקשיים שעוד צפויים לנו".

כלפון אף הבהיר כי המנהלת פועלת להחזיר את הקהל למגרשים. "אני מצפה שהקהל יגלה אחריות גדולה ולא יגיע למגרשים כפי שהיה בפלייאוף של העונה שעברה ואני מבטיח שאנחנו עושים הכל כדי שאוהדים יחזרו עוד העונה למגרשים. אני מקווה ומאמין שעוד העונה יהיו אוהדים במגרשים. לא יודע באיזו כמות ובאיזה אחוז מהקיבולת של האיצטדיון אבל זו מטרה שאנחנו רוצים לעמוד בה. ברגע שתהיה ירידה נוספת בתחלואה והמספר הנמוך יהיה יציב, אנחנו נפעל עם כל הכוח כדי שהאוהדים יחזרו ליציעים. נעשה הכל כדי שהליגות יסתיימו בצורה ספורטיבית על כר הדשא ומניעת נזקים כלכליים נוספים לקבוצות תוך שמירה על בריאותם של השחקנים והצוותים המקצועיים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully