וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת העבירות הקשות שנראו העונה": בלם פרנצווארוש הורחק אחרי שבעט בראש של יריבו

כשקבוצתו ביתרון 0:2, בדקה ה-93, אברהם פרימפונג שנכנס כמחליף שלח בעיטת קונג פו לראשו של יריבו ומיהר להתנצל. בהונגריה המומים, גם חבריו לקבוצה הזדעזעו

עבירה קשה של שחקן פרנצווארוש אברהם פרימפונג/יוטיוב

אחרי התבוסה הכואבת באמצע השבוע לברצלונה בליגת האלופות (5:1), פרנצווארוש התאוששה עם ניצחון חשוב אמש (שבת), 0:2 בדרבי על אויפשט. בזכות הניצחון הגדילה פרנצווארוש את הפער בפסגת הליגה ההונגרית לארבע נקודות, אך למרות זאת, בקבוצה יצאו מהמשחק ברגשות מעורבים.

עמוק בתוך תוספת הזמן של ההתמודדות, בדקה ה-93, בלמה הגנאי של פרנצווארוש, אברהם פרימפונג שנכנס כמחליף בדקה ה-57, ביצע עבירה קשה במיוחד על פטריק באצ'ה, כשזינק לעברו ושלח אל ראשו בעיטה עם הפקקים של הנעל. באצ'ה נחת על הקרקע מעוצמת הפגיעה ושכב על הדשא במשך דקות ארוכות.

פרימפונג, שנראה שהבין תוך שניות עד כמה חמור המעשה שביצע, מיהר לבדוק את מצבו של יריבו ומיד לאחר מכן גם ספג כרטיס אדום ישיר. הוא נראה מתנצל בפני באצ'ה אך מהר מאוד ניסה לתקוף את שחקני היריבה, לפני שחבריו לקבוצה שנראו מזועזעים אף הם מנעו ממנו לגשת אליהם כשהורידו אותו מכר הדשא. בהילוך החוזר ניתן לראות שאפילו חברו לקבוצה, השוער דנס דיבוש, התקשה לצפות בבעיטה המסוכנת.

"אחת העבירות הכי קשות שנראו העונה באירופה", תיארו בתקשורת ההונגרית את העבירה הברוטלית, והוסיפו שהוא צפוי להיענש בחומרה. "למרות שקבוצתו הובילה 0:2, פרימפונג החליט לבצע את המעשה המטופש. הוא פשוט רץ בכל הכוח ובעט ליריבו בראשו, ואפילו לא הסתכל לאן הוא שולח את הרגל. לא ברור איך השחקן שנפגע הצליח לקום על רגליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully