וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמת ענק: טמפה ביי ניצחה את הדודג'רס והשוותה את הוורלד סיריס

הרייז פיגרו 7:6 והיו רחוקים סטרייק אחד מהפסד, אבל שרשרת טעויות של הדודג'רס אפשרה להם לשים על הלוח שתי ריצות, לנצח 7:8 ולהשוות ל-2:2 את הסדרה. משחק 5: הלילה

שחקני טמפה ביי רייז חוגגים. Tom Pennington, GettyImages
פשוט לא ייאמן. הרייז חוגגים/GettyImages, Tom Pennington

את זה איש לא ראה מגיע. כשלוס אנג'לס דודג'רס עלתה לאינינג התשיעי ביתרון 6:7 עם קנלי ג'נסן, אחד הסוגרים הטובים בעשור האחרון ב-MLB, לכולם היה ברור שהדרך סלולה ליתרון 1:3 על טמפה ביי ומרחק משחק אחד מזכייה בוורלד סיריס. אבל כמו שקורה לא מעט בבייסבול, לרייז היו תכניות אחרות.

ג'נסן לא היה במיטבו, ועדיין, הוא היה צריך סטרייק אחד כדי להוציא את ברט פיליפס ולנעול את המשחק. פיליפס הצליח לחבוט לסינגל. כאן זה היה אמור להסתיים, מאחר שהרץ על הבסיס השני לא היה אמור להגיע הביתה, אבל כריס טיילור בעט בכדור במקום לתפוס אותו (בעגת הבייסבול "עשה ביל באקנר") וטמפה ביי השוותה. רנדי ארוזרנה, שהחל את הריצה מהבסיס הראשון, המשיך לרוץ בראותו שהכדור עדיין מתגלגל. טיילור מסר למייק מאנסי שזרק לתופס וויל סמית', בזמן שארוזרנה ממשיך לרוץ ומסתבך בין הבסיס השלישי לבסיס הבית. בשלב הזה סמית' היה אמור לתפוס את הכדור ולפסול את הרץ, אבל הוא לא עשה את זה והכדור נשמט מידו. ארוזרנה נכנס הביתה וטמפה ביי ניצחה 7:8 כדי להשוות ל-2:2.

הפעם, בניגוד למשחק הקודם, הדברים לא הלכו חלק עבור הדודג'רס. לוס אנג'לס עלתה ליתרון 0:2 ו-1:3, אבל טמפה ביי הפכה באינינג השישי עם שלוש ריצות מ-4:2 ל-4:5. לאחר שהדודג'רס השיבו את היתרון והרייז השווה, באינינג השמיני חבט קורי סיגר לסינגל, הכניס את טיילור הביתה וקבע 6:7. מי ידע שאותו טיילור יהיה אחראי לטעות של המשחק ואולי של הסדרה מספר דקות מאוחר יותר.

משחק 5 יתקיים הלילה, כשטיילר גלסנאו יפתח בטמפה ביי, קלייטון קרשאו יעשה זאת בדודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully