וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב ניצח את גייצ'י והודיע: "זה היה הקרב האחרון שלי ב-UFC"

לוחם ה-MMA הרוסי עלה למאזן 0:29 ואמר מיד לאחר מכן: "אין סיכוי שאשוב בלי אבי. הבטחתי לאמא שלי שזו הפעם האחרונה"

חביב נומגומדוב, לוחם MMA רוסי. Francois Nel, GettyImages
סוף הדרך, לפחות בינתיים. נורמגומדוב/GettyImages, Francois Nel

חביב נורמגומדוב הודיע הלילה (שבת) על פרישה מ-MMA, רגעים אחרי שניצח את ג'סטין גייצ'י. הלוחם הרוסי בן ה-32 ניצח בסיבוב השני ועלה למאזן 0:29, נטל את המיקרופון והודיע שהוא עוזב את ה-UFC בעקבות מות אביו הנערץ ביולי האחרון.

חביב אמר: "אני רוצה להודות לחבר'ה שב-10 השנים האחרונות היו איתי ועם אבי, אני אוהב אתכם. היום היה הקרב האחרון שלי, אין סיכוי שאשוב לכאן בלי אבי. כשה-UFC הציעו לי להילחם בג'סטין, התייעלצתי עם אמי במשך שלושה ימים. היא לא רצתה שאכנס לזירה בלי אבא, ואני הבטחתי לה שזה הקרב האחרון שלי. אני מתכוון לעמוד במילה שלי".

עבדולמנאפ נורמגומדוב היה מאמן אמנויות לחימה נערץ ומוערך. לפני כמה חודשים הוא נדבק בנגיף הקורונה ומצבו החל להידרדר. הוא הוטס לבית חולים במוסקבה, אבל הפסיד במאבק על חייו.

חביב ניצח הלילה בתוך זמן קצר, אחרי שחנק את גייצ'י האמריקאי וגרם לו להיכנע. "תודה ג'סטין, אני יודע שאתה גדול", אמר נורמגומדוב, "אני יודע שאתה תדאג לאנשים שלך. תישאר קרוב להורייך כי אתה לעולם לא יכול לדעת מה יקרה מחר. הגשמתי את חלומו של אבי. ג'סטין וקונור (מקגרגור) יילחמו בינואר - אני חנקתי את שניהם - עכשיו זה לא מעניין אותי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully