וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 ביתי ליובנטוס עם ורונה לפני ברצלונה

ללא רונאלדו, הגברת הזקנה פישלה בחזרה הגנרלית, קולוסבסקי חילץ נקודה (77). האחים אינסינייה כבשו, נאפולי ניצחה 1:2 את בנבנטו

תקציר: סטנדרד ליאז' - ריינג'רס 2:0/ספורט 1

המחזור החמישי באיטליה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד: יובנטוס, עדיין בלי כריסטיאנו רונאלדו, סיימה את החזרה הגנרלית למפגש מול ברצלונה עם 1:1 מאכזב מול ורונה בבית. נאפולי התאוששה עם 1:2 על בנבנטו בדרבי של משפחת אינסינייה. ניצחונות גם לקליארי ופיורנטינה, בעוד פארמה חילצה 2:2 בבית מול ספציה.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
ועכשיו, לברצלונה. דיבאלה/רויטרס

יובנטוס - ורונה 1:1

איבוד נקודות בלתי צפוי של האלופה, שלושה ימים לפני הקרב הלוהט עם ברצלונה בליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו שמקווה לקחת חלק במפגש הגדול עם ליאונל מסי לא נכלל בסגל משום שעדיין לא נמצא שלילי לקורונה, ובלעדיו נראתה יובה חסרת מחץ ולא הצליחה לנצל את המצבים הרבים אליהם הגיעה. בדקה ה-45 כבש אלברו מוראטה שער שנפסל על ידי ה-VAR בשל נבדל, האורחת הפתיעה בדקה ה-60 מרגלי אנדראה פבאלי, שנכנס כמחליף חמש דקות קודם לכן, אולם המילה האחרונה היתה שייכת למחליף בצד השני - דיאן קולוסבסקי הנהדר, שלהטט ובעט כדור שטוח לפינה בדקה ה-77. עד הסיום הגיעה יובנטוס לעוד מספר הזדמנויות טובות, אבל מרקו סילבסטרי דאג להשאיר נקודה אחת אצל ורונה עם סדרה של הצלות דרמטיות. הגברת הזקנה רושמת תיקו שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוברטו אינסינייה שחקן בנבנטו (מימין) עם לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
שני האחים כבשו. רוברטו אינסינייה עם לורנצו אינסינייה/GettyImages, Francesco Pecoraro

בנבנטו - נאפולי 2:1

הדרבי של משפחת אינסינייה הסתיים עם שער לכל אח, אבל במפגש החברים פיליפו אינזאגי וג'נארו גאטוזו היה זה האורח שחייך בסיום. נאפולי הגיעה אחרי ההפסד הסנסציוני לאלקמאר מוכת הקורונה בליגה האירופית ביום חמישי, ובדקה ה-30 נכנסה להלם בעקבות שער של רוברטו אינסינייה. האח הגדול לורנצו כבר חגג שוויון בדקה ה-48, אבל השער שלו נפסל וזה גרם לו לספק ביצוע יפה עוד יותר, עם כדור אדיר בשמאל למשקוף ופנימה בדקה ה-60. שבע דקות לאחר מכן, המחליף אנדראה פטאניה נהנה מהכנה של מתאו פוליטאנו והשלים את המהפך עם שער הבכורה שלו במדי נאפולי, שהתקדמה למקום השני.

ג'יו סימאונה, חלוץ קליארי. Alessandro Tocco, AP
הבן של דייגו לוהט. ג'יו סימאונה/AP, Alessandro Tocco

קליארי - קרוטונה 2:4

ניצחון שני רצוף לקליארי, שמטפסת מעלה, בעוד העולה החדשה עדיין ללא ניצחון ובמקום האחרון. קרוטונה הובילה משער של ג'וניור מסיאס (21), אבל היווני חרלמפוס ליקויאניס (25, בבעיטה חופשית יפה) וג'יו סימאונה (35) קבעו מהפך מהיר. קרוטונה עוד השוותה ל-2:2 משער של סלבטורה מולינה (43) אבל מיד ספגה מראשו של ריקרדו סוטיל (45) במחצית סוערת. האורחת נותרה ב-10 שחקנים בעקבות צהוב שני שספג לוקה צ'יגאריני בתחילת המחצית השנייה, וז'ואאו פדרו (84) סגר סיפור עם הרביעי של קליארי.

משחקים נוספים

פארמה - ספציה 2:2
לפארמה: ריקרדו גאליולו (34), יוראי קוצקה (90+1 בפנדל). לספציה: ז'וליאן שאבו (28), קווין אגודלו (31)

פיורנטינה - אודינזה 2:3
לפיורנטינה: גאטנו קסטרובילי (11 ו-52), ניקולה מילנקוביץ' (21). לאודינזה: סטפנו אוקאקה (43 ו-86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully