וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיראלם פיאניץ' תוקף את מאוריציו סארי, ומשווה בין מסי לרונאלדו

הקשר שעבר מיובנטוס ברצלונה טוען ש"סארי לא בטח בשחקנים שלו", והשווה בין שני הגדולים: ממסי הוא עדיין נדהם ("הפשטות שלו היא גאונית"), מרונאלדו הוא התרשם ("מנצח בכל מקום שהוא נמצא")

תקציר ה-0:2 של הופנהיים על הכוכב האדום בלגרד/ספורט1

מיראלם פיאניץ', שעד העונה שעברה שיחק ביובנטוס ושיתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, עבר השנה לברצלונה ובינתיים בעיקר מתאמן לצד ליאונל מסי, וכצפוי, בריאיון עמו באיטליה הוא התבקש להשוות בין השניים, לקראת המפגש המסקרן בין יובה לבארסה בליגת האלופות.

"מסי הוא פשוט מרשים", אמר פיאניץ', "קשה לתאר אותו. מה שהוא עושה במשחקים גורם לו להיראות כמו משהו מעולם אחר, אבל לראות אותו מקרוב, באימונים, אתה מבין שהוא תמיד ככה. זה המצב הטבעי שלו. הפשטות שלו, שהוא מיישם אותה בעזרת הגאונות הטכנית שלו. מה שהכי מטורף ומדהים, זה שזה המצב הנורמלי שלו. בכל פעם שהכדור אצלו, משהו קורה".

ומה לגבי כריסטיאנו רונאלדו? פיאניץ' מסביר: "אלוף אמיתי. הוא עובד מדהים, דואג לכל פרט הכי רטן, אובססיבי לשערים, לסטטסיטיקה, לניצחונות. הוא ווינר אמיתי. הוא שחקן שזכה בתארים בכל מקום שהגיע אילו. הוא מנהיג, אבל גם אדם שתמיד מביע את עצמו בצורה נעימה בקרב חבריו לקבוצה".

מיראלם פיאניץ' שחקן ברצלונה מול ססאר שחקן אלצ'ה. רויטרס
"סארי לא בטח בשחקנים שלו, וזה הדאיג אותי. זה מצער כשאתה מעריך אנשים לא נכון". פיאניץ'/רויטרס

פיאניץ' נשאל על העונה האחרונה ביובנטוס, ואמר שהמאמן מאוריציו סארי (שזכה באליפות, ופוטר) לא סמך על השחקנים ופקפק במקצוענות שלהם: "מה שאני עדיין מתחרט עליו זה שסארי לא בטח בשחקנים שלו, וזה הדאיג אותי. זה מצער כשאתה מעריך אנשים לא נכון. כל שחקן נותן ונתן את כולו למען הקבוצה והאוהדים. יכול להית שלא תסתדר עם שחקן או שניים, אבל זה לעולם לא ישפיע על המחויבות שלך לקבוצה כי כולם רוצים לנצח. ואם המאמן מפקפק בך, אז הניצוץ הזה שהנשיא מקווה לו, פשוט לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully