וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: תמנע נלסון לוי זכתה במדליית ארד בגרנד סלאם הונגריה

הישראלית ניצחה בעזרת ווזארי בניקוד הזהב בבית הניחומים במשקל עד 57 ק"ג. שירה ראשוני הפסידה בקרב על הארד ב-48 ק"ג

באדיבות משרד ראש הממשלה

אחרי כשמונה חודשי השבתה בגלל משבר הקורונה, הג'ודו העולמי חזר לפעילות עם גרנד סלאם בודפשט. 14 ספורטאים ישראלים נרשמו לתחרות בהונגריה, כאשר שבעה מהם התחרו היום (שישי). רובם עוד נראו חלודים וכולם התקשו בעיקר עם כללי הריחוק החדשים שאוסרים לחיצות ידיים בסיום הקרבות. תמנע נלסון לוי רשמה הישג יפה כשזכתה במדליית הארד אחרי ווזארי בקרב על המקום השלישי מבית הניחומים. לעומתה, שירה ראשוני נוצחה בקרב על הארד.

נלסון לוי אמרה אחרי הזכייה במדליה: "כל כך שמחה לחזור להתחרות ומאושרת מאוד מההישג. עברנו תקופה לא פשוטה ולמרות כל הבעיות המשכנו לעבוד קשה במחויבות גדולה".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: "גאה מאוד בתמנע על תצוגת ג'ודו איכותית, לאורך כל היום היא הפגינה יכולת גבוהה מאוד ובקרב על המדליה גברה על מדליסטית מריו. שמח מאוד שהחלטנו להשתתף בתחרות ולמרות כל הקשיים בשל משבר הקורונה עשינו צעד ראשון של תחרות גם בתקופה לא פשוטה".

תמנע נלסון לוי ג'ודוקא ישראלית עם שני הרשקו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מדליית ארד שלישית בתחרויות הגרנד סלאם. תמנע נלסון לוי עם שני הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

עד 48 ק"ג:

שירה ראשוני עבדה קשה בשני הקרבות הראשונים שלה, כשניצחה עם ווזארי את ניאמקישיג אמרסאנה ממונגוליה בסיבוב השני ולאחר מכן עברה ברבע הגמר את אירינה דולגובה הרוסייה בזכות הפלה קטנה עם הרגל ואיפון שתי דקות בתוך החלק של ניקוד הזהב. בחצי הגמר היא פגשה את דיסטריה קראסניץ' מקוסובו, בתקווה להעפיל לראשונה בקריירה לגמר גרנד סלאם, אבל הפסידה בניקוד זהב אחרי שש דקות של קרב צמוד ותנסה להתנחם במדליית ארד רביעית. יריבתה תהיה המונגולית נראנצצג גנבאטר. בקרב הזה ראשוני הפסידה בצורה אכזרית. השתיים הגיעו לניקוד זהב אחרי שהקרב לא הוכרע בזמן הרגיל ושם ספגה ראשוני עונש שלישי והפסידה.

עד 52 ק"ג:

גפן פרימו וגילי כהן התחילו אוטומטית בסיבוב השני ויכלו להיפגש בסיבוב השלישי, אבל שתיהן לא הצליחו לעבור קרב אחד. פרימו הפסידה בווזארי לאזרית גולטאי ממאדלייבה, ומיד אחריה כהן נקלעה לפיגור דומה ובסופו של דבר רותקה והפסידה באיפון לשוויצרית פביאן קושה.

עד 57 ק"ג:

תמנע נלסון לוי ניצחה באיפון מהיר את אלטנצצג באצוק ממונגוליה בסיבוב השני, אבל ברבע הגמר כבר נתקלה בהדוויג קראקש המקומית שהובילה עליה בווזארי והשלימה את הניצחון עם איפון שמונה שניות לסיום. הישראלית ירדה לבית הניחומים, ושם השאירה לעצמה סיכוי לזכות במדליית ארד לאחר ניצחון בניקוד זהב על איבלינה אילייבה מבולגריה. יריבתה תהיה טלמה מונטיירו מפורטוגל. תמנע נלסון לוי לא הצליחה להכריע את הקרב שלה בזמן הרגיל והשתיים נכנסו לניקוד הזהב כששתיהן גם צוברות את העונש השני שם. אחרי קרב ארוך מאוד הצליחה הישראלית לבצע ווזארי וזכתה בארד. ברכות.

עד 60 ק"ג:

מתן שני בן ה-19 פתח את הגרנד סלאם הראשון שלו עם ניצחון בווזארי על צ'אבה סאבו ההונגרי, אבל בסיבוב השני נעצר על ידי רוברט משבידובדזה הרוסי שהדיח אותו עם איפון, 46 שניות לתום הקרב.

עד 66 ק"ג:

טל פליקר עבר בסיבוב השני את סרג'יו אולייניק מפורטוגל בזכות ווזארי, אבל בסיבוב השלישי הפסיד לארקמביאר באטוגטוק ממונגוליה בניקוד זהב. ירין מנגד התחיל בסיבוב הראשון ונכנע לוויליאם לימה הברזילאי. טל אלמוג, הישראלי שמייצג את ארגנטינה, ניצח בסיבוב הראשון, עלה אוטומטית לאחר מכן ובסיבוב השלישי הודח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully