וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו עדיין חיובי לקורונה - אבל עשוי לשחק כבר בראשון

כוכב יובנטוס יערוך בדיקה נוספת היום או מחר. אם יימצא שלילי הוא עשוי לשחק מול ורונה, ואולי לקבל אישור לשחק גם מול ברצלונה ברביעי

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

השעון מתקתק עבור כריסטיאנו רונאלדו. בתקשורת האיטלקית טוענים הבוקר (שישי) שכוכב יובנטוס עדיין חיובי לקורונה, מה שלא מונע ממנו לפנטז על קבלת אישור לקחת חלק במפגש המרתק מול ליאונל מסי וברצלונה בליגת האלופות ביום רביעי הבא.

לפי "גאזטה דלו ספורט", יובה שלחה אמש מכתב רשמי לאופ"א ובו עדכון על כל השחקנים החיוביים בקבוצה (בנוסף לרונאלדו ישנו גם ווסטון מקני). הנהלים קובעים כי שחקן חייב להימצא שלילי שבוע לפני שיוכל לקחת חלק במשחק במסגרת ליגת האלופות או הליגה האירופית, אולם הגברת הזקנה תנסה לנצל את הסעיף לפיו שחקן אסימפטומי יוכל להציג בדיקה שלילית 24 שעות בלבד לפני שריקת הפתיחה ולקבל אישור לשחק.

CR7 יעבור היום או מחר בדיקה נוספת ואם יימצא שלילי, יוכל לסיים את תקופת הבידוד שלו. בארץ המגף אפילו לא פוסלים את האפשרות שישחק מול ורונה ביום ראשון, אך כדי שזה יקרה יצטרך לעבור עוד מספר בדיקות. גם יתר שחקני המועדון יעברו בדיקות קורונה ב-24 השעות הקרובות, ואם לא יימצאו מקרים שליליים נוספים, יוכלו לעזוב את ה"בועה" בה נמצאו מאז מקני נמצא חיובי לנגיף.

View this post on Instagram

Thursday style! ?

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

שחקן העבר הרנן קרספו תומך בבן ארצו פאולו דיבאלה, שמתקשה להיכנס לעניינים העונה: "הכישרון שלו בסופו של דבר יפציע, הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר והוכיח זאת פעמים רבות. אני לא מודאג לגביו". על המפגש הצפוי בין מסי ורונאלדו אמר חלוץ העבר הארגנטינאי: "אני כבר מחכה למשחק הזה. הייתי בוחר במסי על פני כריסטיאנו, בלי לזלזל בו. כואב לי לראות את ליאו עצוב בברצלונה, אני מקווה שהיחסים ישתקמו שם, כי זה יהרוג את האוהדים אם הוא יעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully