וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בכל זאת? קאמבק לפילדלפיה ב-21:22 על הג'איינטס

קרסון וונץ רשם שני טאצ'דאונים ברבע הרביעי, והאיגלס ניצחו בפעם השניה בלבד העונה כדי לעלות לראש ה-NFC מזרח. דיינה סטאברפילד, אקס הניינרס, נידון ל-15 שנה בכלא בגלל אונס

קרסון וונץ חוגג עם דשון ג'קסון. Mitchell Leff, GettyImages
קרסון וונץ חוגג עם דשון ג'קסון/GettyImages, Mitchell Leff

כל ניצחון ב-NFL חשוב, אבל בבית ה-NFC מזרח המשמעות שלו גדולה בהרבה. ייתכן מאוד שקבוצה עם 7 ניצחונות תעפיל השנה לפלייאוף מאחר שהבית הזה כל כך חלש, וייתכן מאוד שזו תהיה פילדלפיה איגלס.

קאמבק מאוחר של קרסון וונץ הוביל את האיגלס (4:1:2) לניצחון ביתי על ניו יורק ג'איינטס (6:1), והמשמעות היא שהאיגלס, למרות שני ניצחונות בלבד העונה, העפילו למקום הראשון בבית, לפחות עד יום ראשון.

לאחר שדניאל ג'ונס האורח הוביל את הג'איינטס ליתרון 10:21 עם דרייב ל-97 יארד, וונץ הוביל דרייב משלו כדי לצמק ל-21:16 כשעל השעון נותרו מעט יותר משש דקות. הוא קיבל שוב את הכדור ו-40 שניות לסיום מצא את בוסטון סקוט לטאצ'דאון המנצח - 21:22.

וונץ סיים עם 359 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד אווירי, דניאל ג'ונס, מנגד, מסר פעמיים לאנדזון עם איבוד אחד' אבל סיפק את המהלך של המשחק - ריצה של 80 יארד עד שהתעלף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד מהליגה: דיינה סטאברפילד, בעבר הליינמן של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס, נשפט ונידון ל-15 שנה בכלא בגין אונס שביצע באישה בעלת מוגבלויות. זאת, לאחר שזימן אותה לריאיון, כביכול, לעבודת שמרטפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully