וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "יש חרטה שלא זכיתי באליפות ארה"ב וברולאן גארוס"

הטניסאי הסרבי דיבר בריאיון על השנה שהייתה לו והמטרות שלו להמשך: "הפסדתי רק פעם אחת ב-2020, אני עדיין נהנה להתחרות"

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

נובאק דג'וקוביץ' שיחק בחלק מ-2020 את הטניס הכי טוב בחייו. למרות זאת, הוא מאוכזב שלא הצליח לזכות באליפות ארצות הברית וברולאן גארוס. כך אמר היום (חמישי) המדורג ראשון בעולם בריאיון שערך עם כתבים באקדמיית הטניס שלו בבלגרד. נולה זכה באליפות אוסטרליה בינואר וכזכור באליפות ארצות הברית הוא נפסל אחרי ששלח כדור לעבר גרונה של שופטת קו במהלך המשחק מול פאבלו קרניו בוסטה. בגמר רולאן גארוס הוא הובס על ידי רפאל נדאל.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"הייתי מתחת לרמה של נדאל בגמר רולאן גארוס". דג'וקוביץ' היום/רויטרס

דג'וקוביץ' זכה ב-17 תארי גרנד סלאם, שלושה פחות מרוג'ר פדרר ורפאל נדאל, שמחזיקים בשיא כל הזמנים. "יש חרטה על כך שלא זכיתי באליפות ארצות הברית או ברולאן גארוס השנה", אמר הסרבי, "הייתי בכושר נהדר בשני הטורנירים, אבל בגמר רולאן גארוס פגשתי שחקן שהיה הרבה יותר טוב באותו יום. הייתי מתחת לרמה שלו וזה הכול. בכל הנוגע לאליפות ארצות הברית, הכנסתי את עצמי למצב חסר מזל ונפסלתי, אבל גם זכיתי בכמה טורנירים גדולים.

"אם לא מתחשבים בפסילה באליפות ארצות הברית הפסדתי רק פעם אחת כל השנה ושיחקתי בשלבים מסוימים את הטניס הטוב ביותר בחיי". כשנשאל לגבי הלחץ לעקוף את נדאל ופדרר אמר הסרבי: "הלחץ הוא חלק מחיי כבר הרבה זמן ולמדתי להתמודד איתו. זה מה שאתה מקבל כשאתה ספורטאי ברמה הגבוהה ביותר וזה יכול לפעמים לדרבן אותך. אתה סופג חבטות פיזיות ומנטאליות לאורך הדרך, אבל זה חלק מעקומת הלמידה. אם הייתי פורש עכשיו, הייתי שמח עם כל מה שהשגתי, אבל אני עדיין נהנה להתחרות וכל טורניר שאני משתתף בו מסב לי אושר ומוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully