וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "מה שלברון ג'יימס עושה לעולם לא יחזור שוב"

גם ג'יי אר סמית' הילל את כוכב הלייקרס: "יכול להיות ה-MVP בכל עונה". ג'רו הולידיי מועמד לדנבר, ג'ון לוקאס יאמן את יוסטון?

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות/מתוך האינסטגרם של ג'יי אר סמית

הפגרה הגיעה, ואין הרבה מה לעשות מלבד לעסוק בשמועות לקראת העונה הבאה, ובדיון שמסרב לדעוך - האם לברון ג'יימס עשה מספיק כדי להיחשב כשחקן הגדול בכל הזמנים?

לכריס בוש יש תשובה מעניינת לשאלה הזו. "קשה לכמת את זה", אמר שחקן העבר ששיתף עם ג'יימס פעולה במיאמי. "מה שלברון עשה נמצא בקטגוריה משלו, עם הישגים שלעולם לא יחזרו על עצמם. אף אחד לא יהיה 0:6 בגמר (כמו מייקל ג'ורדן), זה לא יקרה, אבל 10 גמרים, וזה לא הסוף - אני חושב שגם זה לא יקרה שוב".

ג'יי אר סמית', שזכה עם לברון באליפויות גם בקליבלנד וגם בלייקרס, הצטרף גם הוא לדיון ונשמע נחרץ עוד יותר: "אנשים מדברים על כך שהוא יורד ברמה כל כך הרבה זמן. הוא יכול היה לזכות בתואר ה-MVP בכל עונה, אבל אז מתחילות השיחות והוא תמיד מסיים שלישי. יאניס או לברון. ווסטברוק או לברון. אנשים משתעממים מהגדולה שלו, וזה חסר כבוד. איך אפשר להגיד שהוא השחקן הטוב בעולם ולא לתת לו MVP? מעולם לא הבנתי את זה. הוא יכול לעבור לכל קבוצה בליגה ולהפוך אותה למועמדת לאליפות".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
אחד ויחיד. לברון/GettyImages

* לפי "יאהו", עשר קבוצות פנו לניו אורלינס בנוגע לג'רו הולידיי. אחת מהן היא דנבר, שמקווה לצרף כוכב נוסף לצד ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי לאחר הפלייאוף הנפלא.

* אנדרה דראמונד מנהל עם קליבלנד שיחות לגבי חוזה חדש, אך לפי "פורבס", בוסטון לוטשת עיניים לכיוונו. גם סן אנטוניו והקליפרס הוזכרו.

* ג'ף ואן גנדי הוזכר כמועמד המוביל לאמן את יוסטון, אולם כעת טוענים בארצות הברית שהאיש שככל הנראה יירש את מייק ד'אנטוני בתפקיד הוא ג'ון לוקאס, ששימש כעוזר מאמן ברחבי הליגה במשך 18 שנה. ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק תומכים במינוי, כך לפי דיווחים.

* ייתכן שטורונטו לא תורשה לארח בקנדה בעונה הקרובה, ועל כן שוקלים הראפטורס לארח את משחקיהם ב-2020/21 בלואיוויל, כך לפי "יאהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully