וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ': "צריך להציב מטרות גבוהות, אפשר להגיע לפיינל פור"

שחקן מכבי תל אביב סיפר לאתר היורוליג על התקופה המוצלחת עם ווילבקין ובלאט בטורקיה והסביר מדוע בחר דווקא בצהובים

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

מכבי תל אביב תקווה לשוב מחר (שישי, 20:00, ספורט5) למסלול הניצחונות, כשתתארח במוסקבה אצל חימקי. כדי שזה יקרה, תזדקק האלופה הישראלית לשיפור ביכולת של שחקן החיזוק המסקרן ביותר שצירפה במהלך הקיץ - אנטה ז'יז'יץ'. הקרואטי העמיד עד כה ממוצעים של 10.5 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בארבעת המשחקים העונה, עם שני משחקים טובים (מול צסק"א מוסקבה ובאיירן מינכן) ושניים פחות טובים (מול אלבה ברלין ואולימפיאקוס).

"יש לנו קבוצה טובה מאוד, מוכשרת, אנחנו חברים טובים על הפרקט ומחוצה לו", אמר לאתר היורוליג. "נמצא את הקצב שלנו, אנחנו צריכים להציב מטרות גבוהות. נצטרך זמן כדי להתרגל אחד לשני, אבל לדעתי אפשר להגיע לפיינל פור".

לז'יז'יץ' היו מספר הצעות בקיץ החולף, אך הוא בחר במכבי תל אביב - בין היתר בשל ההיסטוריה המשפחתית: "אח שלי שיחק כאן והוא זכה כאן ביורוליג. הוא המודל שלי לחיקוי. כשהיו לי אופציות בין מכבי וקבוצות אחרות, ידעתי לאן אלך. יש לי קשר עם המועדון הזה".

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
מרוצה מהבחירה שלו. ז'יז'יץ'/דני מרון

סיבה נוספת היתה האפשרות לשתף שוב פעולה עם סקוטי ווילבקין, איתו שיחק בדרושאפקה: "אני שמח מאוד כי אני יכול לשחק שוב עם סקוטי, הוא עזר לי מאוד בדרושאפקה, גם על הפרקט וגם באיסנטבול. יש לי זכרונות נהדרים משם, נלחמנו כל ערב וזו היתה חוויה נהדרת לשחק עבור דיוויד בלאט".

ווילבקין עצמו התייחס לשחקן הפנים הקרואטי ואמר: "אני נרגש מאוד לשחק איתו שוב, כיף מאוד לשחק איתו ולחדש את הכימיה שהיתה לנו לפני ארבע שנים".

בסרטון שעלה באתר היורוליג החמיא גם מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס לסנטר שלו: "אנטה שחקן ברמה גבוהה, הוא שחקן שיוכיח מהר כמה הוא מוכשר. הוא מכיר את הכדורסל האירופי, היה גם ב-NBA והוא עובד קשה עם אופי טוב. מכל הסיבות הללו, אנחנו שמחים מאוד שהוא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully