וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרייטינג של השידורים ירד, אבל במדיות הדיגיטליות ה-NBA חזקה מתמיד

הבועה סיפקה את הסחורה, לא רק על הפרקט: הליגה זכתה ל-7 מיליארד צפיות - 2.6 מיליארד מתוכן באינסטגרם ו-321 מיליון צפיות ביוטיוב במהלך הפלייאוף - עלייה של 63% לעומת העונה שעברה

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

פלייאוף ה-NBA של עונת 2019/2020 ייזכר כנראה לעולמים, הרי לא כל שנה אירוע השיא בכדורסל העולמי מתרחש בבועה ללא קהל, תחת נסיבות הקורונה. החודשיים המטורפים שסיפקה ליגת הכדורסל הטובה בעולם ייזכרו היטב, לאחר שהולידו קרוב ל-70,000 תקצירי וידאו וסרטונים, כך לפי חברת WSC Sports הישראלית, המייצרת תוכן וידאו עבור ה-NBA.

סיום העונה ההיסטורי הביא איתו מגמה חדשה: מצד אחד ירידה ברייטינג של המשחקים, עם ירידה חדה בגמר של למעלה מ-50%, ומצד שני עלייה משמעותית בצפיות במדיות הדיגיטליות. בסיכומה של הבועה, זכתה הליגה קרוב לשבע מיליארד צפיות, 2.6 מיליארד מתוכן באינסטגרם ו-321 מיליון צפיות ביוטיוב במהלך הפלייאוף - עלייה של 63% לעומת העונה שעברה. הדיגיטליזציה המואצת בעקבות נגיף הקורונה, השימוש הנרחב ברשתות חברתיות והרצון לקבל כאן ועכשיו - כל אלה מקבלים ביטוי עם מעבר של מיליוני אוהדים לצריכת תוכן של הליגה ברשת, ממוקד וקצר מאשר משחקים שלמים בלייב.

ההצלחה האדירה של הליגה, על-אף השינוי בהרגלי צריכת התוכן של הקהל, מתאפשר בין היתר באמצעות הפלטפורמה מבוססת הענן של WSC Sports הישראלית, שמסוגלת באמצעות בינה מלאכותית לייצר תקצירי וידאו בתחום הספורט באופן אוטומטי ובזמן אמת. החברה, שנחשבת ליצרנית תוכן הווידאו הגדולה ביותר של ה-NBA, מספקת הצצה למגמות המעניינות בבועה.

View this post on Instagram

SUPER #WashedKing?

A post shared by LeBron James (@kingjames) on

ה-MVP של סדרת הגמר, לברון ג'יימס, הוא כמובן הכוכב הבלתי מעורער גם בתחום הווידאו, כשהוא במקום הראשון בכמות הסרטונים לשחקן עם פער של 29% לעומת המקום השני, חברו לקבוצה אנתוני דיוויס, כך לפי נתונים שאספה WSC Sports. לא רחוק מדיוויס נמצא אחד ההפתעות הנעימות של הפלייאוף, ג'מאל מארי, שהגיע למקום השלישי. בקטגוריה הקבוצתית, באופן טבעי שתי הקבוצות שהגיעו הכי רחוק העונה, לוס אנג'לס לייקרס ומיאמי היט, זכו להכי הרבה עניין, כשהן במקום הראשון והשני בהתאמה.

מה היו תקצירי המשחקים הנצפים ביותר? משחק הזכייה של הלייקרס נמצא במקום הראשון, כשאחריו הופעת הענק וסל הניצחון של לוקה דונצ'יץ' במשחק מספר 4 בסדרה בין המאבריקס לקליפרס. סוגר את השלישייה המשחק הרביעי בסדרת הגמר, עם הסל על הבאזר של דיוויס שסידר ללייקרס ניצחון שלישי בסדרה.

"התופעה של צריכת תוכן ספורט דרך הרשתות החברתיות אינה חדשה, אבל היא בהחלט צוברת תאוצה", אומרת גלית שירי, מנהלת השיווק ב-WSC Sports. "ליגת ה-NBA שוב לא איכזבה וסיפקה למאות מיליוני אוהדים ברחבי העולם את הפלייאוף שכולם חיכו לו, ואנחנו שמחים להיות חלק מההצלחה הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully