וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הצ'כית: "אופ"א יצרה תקדים מסוכן". נשיא סלביה פראג במסר מפוייס

האישור להפועל באר שבע לשתף חיוביים לקורונה הפתיע את היריבה. נשיא המועדון: "סומכים על שירותי הבריאות של ישראל"

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

בסלביה פראג מאוד לא אהבו את החדשות בנוגע לכך שהפועל באר שבע תוכל לשתף שחקנים חיוביים לקורונה וממש לא מדובר בסיבות ספורטיביות. הצ'כים מודאגים ובתקשורת המקומית כתבו היום בצהריים: "אופ"א תאפשר לנשאי קורונה לשחק הערב, על הקווים של הפועל באר שבע יעמוד מאמן שנמצא חיובי לנגיף".

בהפועל באר שבע התכוננו לאישור של אופ"א והשחקנים שנמצאו שלשום חיוביים לקורונה, השתתפו אתמול באימון המסכם, אותו העביר יוסי אבוקסיס שבעצמו נדבק. בסלביה היו מודאגים כבר אתמול מחשש ששחקנים אחרים של הפועל באר שבע יידבקו וידביקו.

העיתונאי תומאש דניצ'ק צייץ היום בטוויטר: "החלטה מדהימה של אופ"א. מאמן הפועל באר שבע וכמה מהשחקנים נמצאו חיוביים לקורונה, אבל קיבלו אישור להתייצב על כר הדשא מפני שהם א-סימפטומטיים. אופ"א יצרה תקדים מסוכן ודפקה בדרך כמה קבוצות".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מול מאת'רוול. דני מרון
איך הבדיקות ישפיעו על המשחק? ז'וזואה/דני מרון

נשיא המועדון ירוסלב טברדיק, שליווה את הקבוצה לישראל, צייץ הבוקר עוד לפני ההחלטה של אופ"א: "למרות שאני נשיא המועדון, הנציג של אופ"א לא אפשר לי להעלות לאוטובוס של הקבוצה לפני שאני מראה לו בדיקת קורונה שלילית. לעומת זאת, המאמן של היריבה עבר בדיקה ונמצא חיובי, אבל הוא ועוד שחקנים אחרים שהיו חיוביים השתתפו באימון המסכם. זמנים מיוחדים".

אחרי החלטה של אופ"א כתב טברדיק: "אנחנו מתרכזים עכשיו במשחק עצמו. אנחנו סומכים על אופ"א ועל שירותי הבריאות של ישראל שישמרו על בריאות השחקנים שלנו. אחלו לנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully