וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ויאדוליד: "שון וייסמן צריך להתאקלם, הוא נעדר הרבה"

סרחיו הסביר מדוע השחקן היקר בתולדות המועדון ממעט לשחק: "כיפור והנבחרת מנעו ממנו לשפר את החיבור עם השחקנים האחרים"

תקציר ה-0:3 של פ.ס.וו על זוולה/ספורט1

"שון וייסמן עדיין צריך להתאקלם. להתרגל לשפה, לשחקנים האחרים בקבוצה, לתנועה... הוא היה עם נבחרת ישראל ולכן לא היה יכול לעבוד איתנו". את הדברים הללו אמר מאמן ריאל ויאדוליד, סרחיו, בריאיון לאחת מתחנות הרדיו המקומיות.

לא לפתיחה כזו ציפה שון וייסמן בריאל ויאדוליד. החלוץ שהגיע בקול תרועה רמה כשחקן היקר בהיסטוריה של המועדון (עלה 4 מיליון יורו), עדיין לא הותיר חותם בקבוצה הסגולה ובמועדון מקווים שהוא יתחיל לפרוע שטרות בקרוב, כשבתקופה הקרובה ישנם משחקים שבהם קיימת ציפייה גדולה לאסוף ניצחונות ונקודות.

ויאדוליד פתחה את העונה עם שלוש נקודות בלבד מ-15 אפשריות והיא מתחת לקו האדום, עדיין ממתינה לתפוקה מהשחקן היקר בתולדותיה. "לוייסמן יש תכונות מסוימות שיכולות לסייע לנו, חסרים לנו שערים. אבל יש נסיבות שמנעו ממנו לשפר את החיבור עם השחקנים האחרים: דת (יום כיפור), נבחרת ישראל... זה משהו שאנחנו לוקחים בחשבון בתחילת העונה", הוסיף סרחיו.

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Eric Alonso, GettyImages
שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

על מה המאמן מדבר? ב-6 שבועות בהם הוא שחקן ריאל ויאדוליד, וייסמן שהה פעמיים תקופות ממושכות עם נבחרת ישראל ששיחקה בליגת האומות ובמוקדמות יורו 2020, ובנוסף הוא פספס את המשחק נגד סלטה ויגו בגלל יום כיפור. החלוץ הישראלי גם עבר לספרדים כשהם כבר היו בסיומן של ההכנות לעונה החדשה ופספס את כל משחקי ההכנה.

ריאל ויאדוליד שיחקה העונה 540 דקות בליגה, אבל וייסמן היה על המגרש רק ב-169 מתוכן ולא כבש. לשם השוואה, בעונה שעברה וולפסברגר שיחקה 2,880 דקות והחלוץ הישראלי שותף ב-2,662 מתוכן. כלומר, כבר עכשיו, וייסמן החסיר יותר דקות מבכל העונה בקבוצתו הקודמת.

וייסמן נרכש תמורת 4 מיליון יורו - סכום שיא - כדי שלוויאדוליד יהיה סקורר ובמועדון מקווים שעם פעילות רצופה בשבועות הקרובים במסגרת המועדון, הוא יצבור דקות, יתחיל למצוא את הרשת ויחלץ את הקבוצה מהמקום ממנו יורדים לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully