וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישמש דוגמא למסי? "פיקה קיצץ 50 אחוזים משכרו בחוזה החדש"

ב"ספורט" טוענים שהבלם הוותיק הסכים לחתוך מחצית משכרו כדי לקבל חוזה עד 2024. דה יונג, לנגלה וטר סטגן קיצצו רק 30 אחוז

שחקני ברצלונה אחרי הניצחון בליגת האלופות/חשבון הטוויטר של ברצלונה

בזמן שבברצלונה גוברים הדיווחים על מרמור של שחקנים בעקבות הקיצוצים, מיד לאחר ה-1:5 הקליל על פרנצווארוש בליגת האלופות, המועדון הודיע על הארכה חוזיהם של ג'רארד פיקה (עד קיץ 2024), כמו גם של שלושה שחקנים נוספים: קלמן לנגלה (2026), פרנקי דה יונג (2026) ומארק אנדרה טר סטגן (2025).

ג'רארד פיקה, ברצלונה, מאוכזב. GettyImages
קיצוץ משמעותי בשכר. ג'רארד פיקה/GettyImages

היום (חמישי) ב"ספורט" הקטלאני חושפים שפיקה הסכים ללכת לקראת המועדון וקיצץ לא פחות מ-50 אחוז בשכרו כדי להאריך את חוזהו. לפי הדיווח פיקה שאל את ראשי המועדון כמה הוא צריך לקצץ כדי להקל על התקציב ונענה שצריך לקצץ 50 אחוז, בעוד ששלושת האחרים קיצצו 30 אחוז בשכרם.

חוזהו החדש של ג'רארד פיקה, למשל, גם כן לא בהכרח מוכיח שבארסה בונה עליו לשנים הבאות. כדי שהחוזה יכובד, הבלם הוותיק יצטרך לשחק ב-35 אחוז ומעלה מהמשחקים של המועדון, ובכל מקרה יחזיקו שני הצדדים באופציות יציאה הדדיות מדי קיץ. לפי ESPN, גם פיליפה קוטיניו ואנטואן גריזמן מנהלים עם המועדון משא ומתן על חוזה חדש ומופחת. חוזהו של הברזילאי אמור להסתיים ב-2023 וזה של הצרפתי ב-2024, אולם שניהם צפויים להקל על המועדון ולהפחית בשכרם. גם סרג'י רוברטו וסרחיו בוסקטס במגעים עם המועדון.

פיקה החל את עונתו ה-13 בברצלונה אחרי עונה אחת במנצ'סטר יונייטד והוא כבר בן 33, כך שאם הוא יישאר עד תום חוזהו הוא עשוי לפרוש בגיל 37 במועדון בו גדל.

בתוך כך, הקבוצה כבר החלה להתכונן לקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד ביום שבת וסימן השאלה הגדול הוא סביב שיתופו של ג'ורדי אלבה. המגן השמאלי צפוי לחזור היום לאימונים, אך בבארסה לא ירצו לסכן אותו אם לא יהיה כשיר לחלוטין, בטח לא שישה ימים לפני המפגש מול יובנטוס בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully