וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אופ"א אישרה לקבוצה לשתף את כל השחקנים מול סלביה פראג

22.10.2020 / 13:50

בשורות טובות לקבוצה של אבוקסיס: אופ"א אישרה את שיתופם של ז'וזואה, באריירו, קלטינס ולואי טהא, למרות שהם עדיין התגלו כחיוביים לקורונה לפני יומיים (20:00, ספורט 3). בקבוצה משוכנעים שכולם יוכלו לשחק גם נגד מכבי תל אביב בראשון

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

בשורות מצוינות להפועל באר שבע: אופ"א אישרה לכל הסגל לשחק הערב מול סלביה פראג בליגה האירופית. המשמעות: ז'וזואה הכוכב ולואי טהא הבלם שהתגלו כחיוביים לקורונה רק לפני יומיים, יעמדו לרשותו של יוסי אבוקסיס יחד עם כל הסגל.

כזכור, כל השחקנים וחברי הצוות המקצועי הנ"ל כבר נמצאו חיוביים לקורונה לפני כשבועיים ולא מדובר בחולים חדשים, אבל העובדה שהבדיקות שנערכו היו חיוביות בעצמן, הן הטילו ספק גדול בנוגע לאפשרות שהם ישחקו נגד סלביה פראג, כמו גם נגד מכבי תל אביב בליגה ביום ראשון.

הרשימה המלאה של החיוביים החוזרים כללה את ז'וזואה, לואי טהא ושוער המשנה, רז רחמים. בנוסף, גם הבדיקות של המאמן יוסי אבוקסיס ושל אחד מעוזריו, אליניב ברדה, היו חיוביות. הבדיקות שעברו מריאנו באריירו, דוד קלטינס ואילי מדמון, היו גבוליות והם ייבדקו שוב אך יוכלו לשחק.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם איתמר שבירו. קובי אליהו
יוכל לשחק. ז'וזואה/קובי אליהו

גורם בכיר במועדון הסביר את האישור שניתן: "אופ"א קיבלה את כל פירוט החולים מבעוד מועד, וקיבלה גם דיווח מוקדם שבישראל אומץ המודל של ארגון הבריאות העולמי שאומר שבתום עשרה ימי בידוד מוגדר החולה כמחלים שאינו מדבק. לפיכך, היא אינה מתערבת בשיקולי רופא הקבוצה ורשויות הבריאות המקומיות ומאפשרת למחלים גם אם ימצא חיובי להיכנס לאצטדיון עם אישור שניפקה ותוקפו עד 31 בדצמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully