וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חוגגת ניצחון על "הביריונים הכי גדולים בכדורגל העולמי"

אלופת אירופה חגגה 12 ניצחונות רצופים בליגת האלופות לאחר ה-0:4 על אתלטיקו מדריד. מולר עקץ בזמן המשחק. הרשת לועגת לסוארס

תקציר: שאלקה - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

אלופת אירופה שבה אמש (רביעי) לליגת האלופות והמשיכה בדיוק היכן שסיימה כשהביסה 0:4 ללא תנאי את אתלטיקו מדריד, שנראתה חסרת אונים על מול הדורסנות של באיירן מינכן. קינגסלי קומאן (28 ו-72), לאון גורצקה (41) וקרנטן טוליסו (66) חתמו ניצחון מספר 12 ברציפות של הבווארים בצ'מפיונס, והקבוצה של הנזי פליק נראית דומיננטית מתמיד. אגב, לצד משחק ההתקפה הסוחף של באיירן, שוערה מנואל נוייר רשם עוד נתון היסטורי במועדון כשהגיע ל-200 הופעות בהן שמר על שער נקי.

המצטיין במשחק קינגסלי קומאן אמר: "שיחקנו טוב מאוד ואני כבשתי צמד אז אני שמח. אני עדיין חושב על שער הניצחון שלי בגמר ליגת האלופות לפעמים, אבל עכשיו אנחנו בעונה חדשה ואני רוצה לזכות שוב בתואר".

תומאס מולר התייחס אחרי המשחק לצהוב די רך שקיבל ואמר: "מה קורה פה? איי! זה לא יכול להיות נכון, אנחנו משחקים נגד אתלטיקו מדריד, הביריונים הכי גדולים בכדורגל העולמי ואני מקבל צהוב על דבר כזה?".

לאון גורצקה: "היינו צריכים עשר דקות כדי להיכנס אל המשחק והיה לנו מזל שאתלטיקו לא כבשה כי היו לה איזה שני חצאי מצבים. לאחר מכן השתפרנו והפכנו להיות יעילים יותר מול השער. הגיע לנו לנצח".

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"רוצה לזכות שוב בתואר". קינגסלי קומאן/רויטרס

בצד השני נרשמה אכזבה רבה. עד לפני כמה שבועות אתלטיקו מדריד נראתה דורסנית מאי פעם כשמחצה 1:6 את גרנאדה במחזור הפתיחה בליגה הספרדית, כשחלוץ הרכש לואיס סוארס כובש צמד בהופעת הבכורה שלו אצל הקולצ'ונרוס. אמש כאמור, נראו השחקנים של צ'ולו סימאונה אנמים ולא הצליחו להדביק את הקצב של באיירן מינכן. סוארס אגב, רשם נתון עגום במיוחד כשבשני המשחקים בהם שותף נגד הבווארים ספגו קבוצותיו 12 שערים! ב"מארקה" אגב, הציעו הסבר פשוט: "זה פשוט מאוד, כמו העובדה שבאיירן הרבה יותר טובה".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר בסיום: "באיירן קבוצה חזקה מאוד שניצלה בצורה נהדרת את המצבים שהיו לה. אני לא חושב ששיחקנו כל כך רע, אבל יש דברים שאפשר לשמר, כשברור שיש דברים שאנחנו חייבים לתקן. אנחנו לעומת היריבה, לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו ועשינו טעויות גדולות. נתכונן למשחק הבא כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully