וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס מרוצים ממינוי טיירון לו: "המאמן הטוב ביותר ב-NBA"

הבעלים סטיב באלמר טוען: "מצאנו את הטוב מכולם". לו עצמו מוכן: "יש פה סגל בלתי רגיל". דרוזן ימצא עצמו בדטרויט?

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

לוס אנג'לס קליפרס הודיעה אמש (רביעי) באופן רשמי על מינויו של טיירון לו למאמן הקבוצה החדש. שחקן העבר שנכנס לנעליו של דוק ריברס יקווה לאושש את המועדון לאחר ההדחה המשפילה מהפלייאוף, ולהביא אותו למקום אליו כולם חשבו שיגיע בעונה שעברה: לכל הפחות, לגמר ה-NBA.

לו, שהוליך את קליבלנד לאליפות היסטורית ב-2016, נשאל על ההתפרקות של הקליפרס במהלך הפלייאוף ובפרט על הכימיה המפוקפקת בין השחקנים. "לא מדובר פה בדברים שקרו מחוץ לפרקט, או בחבר'ה שלא אוהבים אחד את השני", התעקש. כשנשאל על האופי הרגוע יחסית של קוואי לאונרד ופול ג'ורג', השיב: "לא תמיד השחקנים הכי טובים יהיו גם המנהיגים הכי גדולים. הרבה מהמנהיגות צריכה להגיע ממני. אני נרגש, כי הסגל הזה בלתי רגיל".

בפעם השנייה בקריירה, נכנס לו לנעליו של המאמן לו שימש כעוזר - בקליבלנד זה קרה עם דיוויד בלאט, וכעת עם ריברס. "ללא דוק, לא הייתי במקום שאני היום", אמר. "למדתי ממנו, ומהרבה מאמנים בליגה - אריק ספולסטרה, בראד סטיבנס, ניק נרס. אני נרגש להתחיל בעבודה. אני שמח שבחרו בי, וזה לא כאילו דחיתי קבוצות אחרות. הקליפרס רצו אותי, וכאן רציתי להיות. אני אוהב את הלחץ, כי זה אומר שמצפים ממך לזכות באליפות".

הבעלים סטיב באלמר נשמע מרוצה מאוד מהשינוי על הקווים ואמר: "רצינו לוודא שאנחנו פוגשים את המאמנים הטובים ביותר בליגה במהלך החיפושים שלנו, והטוב מכולם הוא טיירון לו. הבאנו את המאמן הטוב ביותר בנמצא, ולדעתי גם המאמן הטוב ביותר ב-NBA. אני לא חושב ששיחקנו את הכדורסל הטוב ביותר שלנו בבועה, והצורה בה העונה הסתיימה מאוד אכזבה אותי".

* גם בסן אנטוניו צפויים שינויים, אם כי לא על הקווים. ב"אתלטיק" ציטטו את אחד הסוכנים בליגה, שטען כי דמאר דרוזן לא מרוצה בספרס ועשוי למצוא עצמו בדטרויט: "הוא לא אוהב את סן אנטוניו ולא רוצה להיות שם". אז איפה כן? אולי בפיסטונס, שם יוכל לשתף פעולה עם דוויין קייסי, המאמן שכל כך אהב בטורונטו. במקרה כזה, עשויה דטרויט לנסות וללכת בכל הכוח גם על פרד ואנווליט, שחוזהו בראפטורס נגמר, ובכך לאחד את השניים.

* מינסוטה, שתבחר ראשונה בדראפט, ממשיכה להתלבט. הנשיא לענייני כדורסל גרסון רוסס סיפר: "אין שחקן אחד שבודד את עצמו מהדבוקה. אני משוכנע שכשננתח לעומק, הכישרון יעלה לפסגה ונזהה את השחקן הטוב ביותר, עם הפוטנציאל הגדול ביותר, שיתאים למועדון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully