וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לוח המשחקים: ליגת העל בכדורסל תצא לדרך ב-1 בנובמבר

21.10.2020 / 15:23

לאחר הדחיות בשל הסגר, המנהלת פרסמה את הלו"ז לששת מחזורי הפתיחה של העונה החדשה והזהירה מראש: "ייתכנו שינויים רבים"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (רביעי) כי ליגת העל תיפתח באופן רשמי ב-1 בנובמבר, כשבמקביל נקבעו גם המועדים לששת המחזורים הראשונים.

"הליגה תיפתח במחזור השלישי, בניסיון לשמור על תאריכי המחזורים המקוריים למרות דחיית פתיחת העונה", נכתב בהודעת המנהלת, "מספר לא קטן של משחקים יידחו בגלל גביע ווינר סל וכן בגלל שחלקם ייערכו באמצע שבוע ויתנגשו עם לוח הזמנים של הקבוצות שמשחקות באירופה. המטרה היא להשלים את כל המשחקים מוקדם ככל הניתן".

אור לאומי, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
חוזרים בעוד עשרה ימים/אדריאן הרבשטיין

הליגה תיפתח ב-1 בנובמבר, יום ראשון עם שני משחקים - הפועל אילת תארח את עירוני נס ציונה והפועל חולון תארח את הפועל תל אביב במשחק שהוקדם מהמחזור העשירי. יום לאחר מכן תארח עירוני נהריה את גלבוע/גליל והפועל חיפה את בני הרצליה. שאר משחקי המחזור ידחו. מחזור 4, שייערך בין ה-7 ל-9 בנובמבר, ייערך במלואו, כך גם מחזורים 5 ו-6. מחזורים 1 ו-2, שנדחו בשל הסגר בישראל, ייערכו באמצע השבוע. מחזור 1 ייערך בין ה-11 ל-12 בנובמבר כשמשחקה של מכבי תל אביב בנהריה יידחה, ומחזור 2 ייערך בין ה-18 ל-19 בנובמבר כשהדרבי התל אביבי והמשחק בין עירוני נס ציונה להפועל חולון יידחה.

עוד נכתב כי: "מנהלת הליגה עדכנה את הקבוצות שלוח המשחקים העונה יסבול משינויים רבים והזזות משחקים לא מעטות בשל הסיטואציה המיוחדת ושעל הקבוצות להיערך לכך. המנהלת תקפיד ותנסה ככל האפשר לשמור על מרווח של לפחות 72 שעות בין משחקים של אותה קבוצה, אך ייתכנו מקרים שבהן ההפרש יהיה פחות מכך בשל אילוצים שונים".

שני מחזורי הנעילה בליגה הבלקנית, וכן משחק השלמה של מכבי תל אביב בנהריה ייערכו במהלך חלון הנבחרות של פיב"א בסוף חודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully