וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ב"ש אופטימיים שיקבלו את האישור לשיתוף החיוביים והגבוליים

עודכן לאחרונה: 22.10.2020 / 8:48

מחזיקת הגביע מאמינה שתוכל לשלב את ז'וזואה, טהא ובאריירו מול סלביה פראג (חמישי, 20:00, ספורט1). אבוקסיס: "הכנה לא אידיאלית"

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע פנתה לאופ"א בשאלה האם תוכל לשתף מול סלביה פראג (חמישי, 20:00, ספורט3) את השחקנים שבבדיקת הקורונה שלהם אתמול (שלישי) נמצאו חיוביים וגבוליים - ז'וזואה, לואי טהא ומריאנו באריירו. מחזיקת הגביע סיימה את האימון המסכם במושבה, ובעוד שתשובה רשמית טרם התקבלה, במועדון הביעו אופטימיות שיקבלו מחר את האישור שיאפשר להם לשתף את השחקנים הנ"ל.

כזכור, ז'וזואה, לואי טהא ושוער המשנה, רז רחמים יצאו חיוביים. בנוסף, גם הבדיקות של המאמן יוסי אבוקסיס ושל אחד מעוזריו, אליניב ברדה, חיוביות. הבדיקות שעברו מריאנו באריירו, דוד קלטינס ואילי מדמון, היו גבוליות והם ייבדקו שוב.

גם אם אופ"א לא תמסור את תשובתה לפניית המועדון בשעות הקרובות, השחקנים החיוביים, הגבוליים ואנשי הצוות המקצועי אבוקסיס וברדה שהו הערב על הדשא במושבה באימון שהחל בשעה 19:15 - וזאת כיוון שמשרד הבריאות בישראל מחשיב אותם כחולים שהחלימו ושאינם יכולים להדביק. בבאר שבע מעריכים שמחר בבוקר יקבלו אישור לשיתוף החיוביים והגבוליים.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"נצטרך לדעת איך לחלק את הדקות והעומסים בשבועות הקרובים". אבוקסיס/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס התייחס למצב הקורונה בקבוצה וגם למצבו האישי: "אני מרגיש טוב, כמובן שבהתחלה הייתה קצת חולשה והיה קשה לחזור לאימונים אחרי שבועיים במיטה. לשחקנים שחזרו זה אפילו יותר קשה ונצטרך לדעת איך לחלק את הדקות והעומסים בשבועות הקרובים בגלל כמות המשחקים שיש לנו".

לגבי המשחק מול הצ'כים בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית אמר המאמן: "זה בית קשה כי אנחנו בדרג שלישי ובדרג הרביעי זו ניס שבצמרת הליגה הצרפתית ככה שאין לזה באמת משמעות. אמרתי לשחקנים שאנחנו לא צריכים להסתפק במה שעשינו עד היום, לבוא בכל משחק ומשחק ולהביא נקודות וניצחונות. זה לא קל, אפילו קשה מאוד. אבל עשינו ניצחונות יפים גם נגד פלזן וגם נגד מאת'רוול וצריך לבוא מוכנים לכל משחק".

על היריבה: "בסלביה יש המון שחקני נבחרות, גם מנבחרת צ'כיה ששיחקו פה בישראל, בסגל הצעירה של קרואטיה, של צ'כיה, רומניה, להבדיל מאצלנו שכמעט אף אחד לא שיחק בשום משחק. הם היו יותר פעילים. גם כשהתאמנו זה היה ללא כל הצוות. כל ההכנה שלנו היא לא אידאלית אבל אני תמיד אומר שבמשחק אחד נתון צריך לבוא ולהתעלות כדי להוציא את התוצאה הטובה ביותר מהמשחק הזה".

על לוח הזמנים הצפוף של הקבוצה: "המשחק מול מכבי ת"א זו המצאה מהרגע להרגע אחרי שחצי קבוצה לא התאמנה, מאוד לא אהבנו את זה אבל אנחנו נצטרך לבוא ולתת הכל, מפה אנחנו נתקדם לקראת שאר המשחקים ולחלק את הדקות בלי לפגוע בשחקנים מבחינת פציעות".

אבוקסיס חזר בו לאחר מכן מהדברים, כשבהודעה רשמית שהוציאה הקבוצה נכתב: "מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, מבקש להתנצל על הדברים שאמר מוקדם יותר נגד שיבוץ המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. לאחר שהבין לעומק את מורכבות שיבוץ לוח המשחקים ואת מאמצי מנהלת הליגות לכדורגל להחזרת המשחקים, הבין אבוקסיס כי טעה בדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully