וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמת ההצערה נמשכת: נועם דוברת צפוי להיכלל בסגל נבחרת ישראל לספרד ופולין

21.10.2020 / 13:10

הכישרון הצעיר של מכבי ראשון לציון נכלל ברשימת השחקנים שקיבלו מידע לקראת הנסיעה לבועה בספרד. נמרוד טישמן ייעדר חודש וחצי

ויקטור וומבניאמה באימון מול רודי גובר/מתוך הטוויטר של נאנטר

נועם דוברת מסומן בשנה וחצי האחרונות כאחד הכשרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי, ואתמול (שלישי) הוא קיבל סימן נוסף להתפתחות שלו כשנכלל ב-30 השחקנים שקיבלו מידע על חלון מוקדמות אליפות אירופה שייערך בחודש נובמבר, כשיחד איתו גם גולן גוט ועידו פליישר נכלל ברשימה.

לוואלה! ספורט נודע כי דוברת נכלל בתוכניות של הצוות המקצועי בראשותו של המאמן עודד קטש, והוא צפוי לחבור לים מדר, שחקנה של הפועל תל אביב שגם כן יקבל זימון, גל מקל ותמיר בלאט בתוך 15 השחקנים שיצאו לבועה בעיר ולנסיה בסוף נובמבר.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
יקבל קרדיט. נועם דוברת/לירון מולדובן

דוברת (18, 1.94) קיבל דקות ראשונות כבר בעונת 2018/19, כשהיה רק בן 16, אך הפריצה שלו הגיעה במהלך העונה שעברה כששיחק 19.3 דקות למשחק ורשם 5.5 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים במדי סגנית האלופה. אם אכן ישחק באחד המשחקים נגד ספרד או פולין הוא יערוך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בגיל 18 וארבעה חודשים, ויהיה מבוגר בשלושה חודשים מדני אבדיה ששיחק בנבחרת הלאומית בגיל 18 וחודש.

בינתיים בראשון לציון הודיעו השבוע כי הגארד נמרוד טישמן סובל מקרע ברצועת המרפק וייעדר כחודש וחצי מפעילות. במועדון ממשיכים לחפש אחר שחקן זר שישלים את הסגל, ומקווים שיצליחו לעשות זאת לפני חידוש הליגה בסוף החודש הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully