וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מצהיר: מתכנן לחזור לאליפות אוסטרליה בינואר

השוויצרי בן ה-39 אומנם עדיין מוגבל, אבל כבר לא סובל מכאבים, לא יזדקק לניתוח נוסף והוא "על המסלול הנכון": "נראה שאוכל לשחק בינואר במלבורן"

תקציר חצי גמר אליפות אוסטרליה, נובאק דג'וקוביץ' - רוג'ר פדרר/אלהקום יח"צ יורוספורט

מתגעגעים למאסטרו? רוג'ר פדרר מצהיר היום (רביעי) שהוא כבר לא סובל מכאבים, אחרי שעבר השנה שני ניתוחים בברכו הימנית, ושהוא מתכנן לחזור לסבב באליפות אוסטרליה הבאה שאמורה להתקיים בינואר 2021. השווייצרי, כבר בן 39, הגיע בתחילת השנה לחצי הגמר באוסטרליה, אבל החמיץ את שאר העונה בגלל פציעות.

"אני על המסלול הנכון", אמר פדרר, בהתייחסו למצבו הפיזי, "אני חוזר בהדרגתיות. אבל אני מתכוון לקחת את הזמן שלי, ואני לא רוצה להלחיץ את עצמי. לא אשתתף בשום טורניר עד שלא אהיה 100 אחוז. כרגע, נראה שאני אוכל לחזור לאליפות אוסטרליה בינואר".

הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר אחרי ההדחה אליפות אוסטרליה. רויטרס
מתגעגעים. פדרר/רויטרס

עם זאת, פדרר הבהיר שעל אף שעשה התקדמות משמעותית בשיקום שלו מהפציעה, הוא עדיין לא יכול להתאמן בצורה נורמלית. "כרגע זה בלתי אפשרי עבורי להיות יותר משעתיים רצוף באימון עם המחבט", אמר, "אבל אני עובד על הכושר שלי ועל כוח כבר תקופה ארוכה לא כאבים. לא יהיו עוד ניתוחים".

וכמו תמיד בשיחות עם פדרר, הטניסאי נשאל על מועד הפרישה, וענה את התשובה הקבועה: "זה משהו שאני חושב עליו כבר חמש שנים, אבל כל עוד אני נהנה, זה טוב לכולנו. אני אמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully