וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה ליועץ המנטלי מרקוס רוגן: אתה מפוטר

21.10.2020 / 12:30

האוסטרי, שנדבק בקורונה ו"ברח" מישראל על אף שהיה בבידוד, שוחרר אחרי שעזב את הארץ בחשאי ובניגוד לכללים ולתקנות. הרצוג: "הוא פעל מתוך פאניקה"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

היועץ המנטלי שילם את המחיר. מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר הודיע היום (רביעי) לד"ר מרקוס רוגן, היועץ המנטלי של נבחרת ישראל, כי עבודתו עם הנבחרת הסתיימה - וזאת בעקבות החלטתו לעזוב את הארץ בחשאי ובניגוד לכללים ולתקנות, חרף העובדה שחלה עליו חובת בידוד לאחר שנמצא למחרת המשחק עם צ'כיה חיובי לקורונה. קמר הודה לרוגן על עבודתו עם הנבחרת ותרומתו לה, וציין כי ברור שעשה זאת מכל הלב ועם תשוקה אמיתית לקידומה. עם זאת, הדגיש קמר, מדובר בעבירה חמורה ובהתנהלות שפגעה בהתנהגות המצופה מבעל תפקיד בנבחרת ובהתאחדות ועל כן אין שום אפשרות להמשך שיתוף פעולה. רוגן לקח אחריות על המעשה והתנצל.

מרקוס רוגן. Rachel Murray, GettyImages
עוד שערורייה. מרקוס רוגן/GettyImages, Rachel Murray

גם באוסטריה עסקו היום בהרחבה בסערה שעורר מרקוס רוגן, אחרי שעזב את הארץ למרות שאומת כחולה קורונה כדי לשהות לצד משפחתו בארצות הברית. רוגן, מדליסט אולימפי בשחייה בעבר שנודע באוסטריה כדמות שנויה במחלוקת, טען אמש שלא שגה בהתנהלותו והסביר: "עטיתי מסיכה במהלך כל הטיסה, אני לא מבין מה הבעיה".

מיותר לציין שההסבר של רוגן לא הניח את דעתו של וילי רוטנשטיינר, שאמר הבוקר לתקשורת האוסטרית: "הוא קיבל תוצאה חיובית לקורונה אחרי המשחק נגד צ'כיה וביקש להעביר את הבידוד עם המשפחה שלו. יום לאחר מכן, אחרי שכבר המראנו לסלובקיה, הוא אמר לי ששינה את דעתו. לא יכולתי להשפיע עליו. אם הייתי יכול להשפיע, הייתי מונע ממנו לטוס בניגוד להוראות".

למרות שרוטנשטיינר מבין ש"רוגן עשה טעות ענקית וצריך לקחת עליה אחריות", אבל טוען להגנתו ש"לפני שמרשיעים אותו, צריך להקשיב למה שיש לו להגיד". גם מאמן הנבחרת לשעבר אנדי הרצוג התייחס הבוקר למקרה של רוגן ואמר: "כנראה שהוא פעל מתוך פאניקה. ברור שהוא רצה לחזור לאשתו ולילדיו הקטנים, ולכן הקשיב ללב ולא לראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully