וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"הדהים את שחקני צ'לסי באימונים": הקאמבק המשונה של פטר צ'ך

השוער שתלה את הכפפות לפני שנה וחצי שב לאימונים רק כדי להחזיר לקפה את הביטחון, אבל היכולת הגבוהה שהציג שכנעה את למפארד: "הוא פרש מוקדם מדי". מה הסיכוי שישחק?

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 3:3/ספורט 1

מנפלאות הקורונה: פטר צ'ך, שפרש מכדורגל לפני שנה וחצי, נרשם אמש (שלישי) לסגל צ'לסי בפרמיירליג וחוזר מפרישה, לפחות בערך, כ"שוער חירום".

צ'ך בן ה-38, שמאז פרישתו משמש כיועץ טכני של הבלוז, לקח חלק באימונים לאחרונה במטרה לעזור לקפה המאכזב להשתפר, להסיר חלודה ולהגדיל את הביטחון העצמי. אלא שבמקום לסייע לקפה ואדואר מנדי, שחקני צ'לסי והמאמן פרנק למפארד הופתעו לגלות שצ'ך בכושר מספיק טוב כדי להתחרות איתם.

"שחקני צ'לסי נדהמו מהיכולת שפטר גילה באימונים", דיווחו ב"טלגרף", "מהרגע שחזר לכר הדשא, היה ברור שהוא עדיין מסוגל לשחק ברמות הגבוהות של הכדורגל העולמי". יחד עם זאת, ציינו גורמים בצ'לסי ש"הסיכוי שצ'ך ישותף העונה מאוד לא סביר", משום שיש לקבוצה רשימה ארוכה למדי של שוערים זמינים: קפה, מנדי, ווילי קבאז'רו ואפילו השוער של קבוצת הנוער קרלו זיגר.

פטר צ'ך עם מאמן צ'לסי פרנק למפארד. מתוך האתר הרשמי של צ'לסי, אתר רשמי
קאמבק שנולד במקריות גמורה. פטר צ'ך עם למפארד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של צ'לסי

"פטר מתאמן איתנו במשך זמן מה, ויש לו ניסיון עצום", אמר פרנק למפארד. "הוא מעביר מהידע ומהניסיון שלו לשוערים האחרים שלנו, וזה רק עוזר לנו. הרבה דברים יכולים להשתבש בזמן הקורונה - בדיקות חיוביות, שחקנים מבודדים וכן הלאה - ולכן להחזיר את פטר לסגל היה בחירה קלה מאוד. הוא בכושר טוב מאוד, עדיין יחסית צעיר, וכנראה שפרש מוקדם מדי, כי הוא עדיין יכול לשחק".

למפארד הוסיף ש"אני לא בטוח אם נראה אותו משחק העונה, זה תלוי בכל מיני דברים, אבל אין לי ספק שהוא יהיה מוכן לזה אם יידרש לכך. אם נצטרך להשתמש בשוערי המשנה שלנו, אי אפשר לבקש משהו טוב יותר מפטר צ'ך. אני לא חושב שזה יקרה, אבל קורים בעולם כל מיני דברים משונים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully