וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה וטהא חיוביים לקורונה. בקבוצה מקווים שישחקו מול סלביה

20.10.2020 / 22:49

יומיים לפני סלביה וחמישה ימים לפני מכבי ת"א, השחקנים שנדבקו לפני כשבועיים עברו בדיקות נוספות ושוב נמצאו חיוביים. גם רחמים, אבוקסיס וברדה חיוביים, בעוד התוצאות של באריירו וקלטינס גבוליות. בבאר שבע טוענים: "השחקנים נחשבים כמחלימים ולא מדביקים"

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע הודיעה הערב (שלישי) שבדיקות הקורונה של שלושה שחקנים חזרו חיוביות: ז'וזואה, לואי טהא ושוער המשנה, רז רחמים. בנוסף, גם הבדיקות של המאמן יוסי אבוקסיס ושל אחד מעוזריו, אליניב ברדה, חיוביות. הבדיקות שעברו מריאנו באריירו, דוד קלטינס ואילי מדמון, היו גבוליות והם ייבדקו שוב.

כל השחקנים וחברי הצוות המקצועי הנ"ל כבר נמצאו חיוביים לקורונה לפני כשבועיים ולא מדובר בחולים חדשים, אבל העובדה שהבדיקות שנערכו היום היו חיוביות בעצמן, מטילות ספק גדול בנוגע לאפשרות שהם ישחקו נגד סלביה פראג בליגה האירופית ביום חמישי, כמו גם נגד מכבי תל אביב בליגה ביום ראשון. שלושת החיוביים לא יוכלו לשחק ככל הנראה, ואילו שלושת הלא ברורים יצטרכו להראות תוצאות שליליות ודאיות.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. ברני ארדוב
אכזבה לפני המשחק המסקרן. ז'וזואה/ברני ארדוב

בבאר שבע התעקשו להישאר זהירים הערב ובהודעה של המועדון נכתב: "מחר יקבל המועדון הבהרות מאופ"א לגבי שיתופם של השחקנים ואנשי הצוות במשחק מול סלביה פראג, בהתאם להגדרתם על ידי הגורמים הרלוונטיים בישראל כחולים מחלימים".

גורם בהפועל באר שבע הביע תקווה שיינתן לנדבקים אישור לשחק מול סלביה פראג: "יש תהליך באופ"א שעד שבוע לפני המשחק (ב-15 בחודש, אם המשחק ב-22) אתה מעביר לאופ"א את רשימת הנדבקים שלך, וכך עשינו. ואז הם צריכים להכיר בנדבקים המחלימים כלא מסוכנים ולא מדביקים. זה לא משנה מי חיובי ומי שלילי - כולנו נחשבים כמחלימים ולא מדביקים. אנחנו מצפים ומקווים לקבל מאופ"א אישור שמחליף את הבדיקה השלילית, שאומר שהשחקן פטור מבדיקות קורונה למשחק זה, ולמעשה לא צריך לעבור את הבדיקות, מאחר שהוא מוגדר כמחלים. כשיש אישור כזה, השחקן רשאי לשחק".

לגבי המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון - בבאר שבע משוכנעים שכל הקבוצה תוכל לשחק, כי על פי הנחיות משרד הבריאות בישראל, אם עברו עשרה ימים מאז שנמצאת חיובי, אתה יכול לצאת מבידוד ללא בדיקות כי אתה כבר לא מדבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully