וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: התעלומה של אדן הזאר נמשכת, "שואל את עצמו שאלות"

בספרד מדווחים שהזאר מתקשה להתאושש מהפציעה, יחזור רק לקראת סוף חודש נובמבר וישלים שנה מחוץ למגרשים: "זו שאלה של ביטחון והערכה עצמית"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

מה קורה עם אדן הזאר? מי שהיה אמור להיות הכוכב של ריאל מדריד נותר פצוע, ועל פי דיווח היום (שלישי) ב"מארקה", הבלגי צפוי להיעדר לפחות עוד שלושה שבועות. "זה יותר ממה שחשבנו", אמר היום מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת ליגת האלופות, כשעל פי הדיווח ב"מארקה", הזאר יחזור רק אחרי פגרת הנבחרות הבאה, באמצע חודש נובמבר.

מה שבתחילה נראה כמו כאבים קלים ברגל ימין ו"חוסר נוחות", הפך להיעדרות ארוכה, שבגינה החמיץ משחקי ליגה, וככל הנראה יחזור רק אחרי פגרת הנבחרות שתהיה בים ה-10 ל-18 בנובמבר. המשמעות היא שהזאר ישלים שנה שמה שבה הוא כמעט שלא נמצא בסגל של ריאל מדריד. סיפור הפציעה שלו החל בנובמבר שעבר, כשנפגע בקרבול ואמור היה להיעדר עשרה ימים, אבל לאחר מכן נעדר חודשיים וחצי בגלל אבחנה שגויה והחלמה איטית. שבוע אחרי החזרה, הוא נפצע מול סלטה ויגו, ושוב נפצע. הפציעה האחרונה

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר ביציע. GettyImages
מה יהיה? הזאר/GettyImages

הזאר בן ה-29 הגיע בקיץ שעבר לריאל מדריד בעסקה שווייה הוערך ב-150 מיליון יורו, אבל מאז המעבר המתוקשר סבל מפציעות, בעיית משקל, ולא מעט תהיות בנוגע למוטיבציה שלו ולבעיות ב"שריר החשק", כפי שנהוג לומר בשפת הכדורגל. הוא החמיץ בריאל מדריד 34 משחקים - שזה יותר מחצי ממה שהחמיץ לאורך קריירה שלמה.

"גם השחקנים וגם הצוות המקצועי של ריאל מדריד רוצים שהזאר יחזור להיות מאושר", נכתב ב"מארקה" על הבעיות של הזאר, "אבל בשביל זה הוא חייב לזכות שוב בביטחון שלו כדי לחזור לכושר שהציג בצ'לסי במשך שש שנים, כושר שאוהדי ריאל לא ראו... זו שאלה של ביטחון והערכה עצמית, וזו השאלה הגדולה, שגם הוא שואל את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully