וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: באיירן מינכן מארחת את אתלטיקו מדריד, אייאקס את ליברפול

אלופת אירופה פותחת עונה מול הקולצ'ונרוס (22:00, ספורט 5). המייטי רדס יפגשו את ההולנדים ביוהאן קרויף ארנה (22:00, 5+)

תקציר: שאלקה - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

מחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות יימשך מחר (רביעי) עם שישה משחקים נוספים במנה המאוחרת של 22:00. בית א' יסדר לנו את אחד המשחקים המרכזיים בשלב הבתים כשאלופת אירופה באיירן מינכן תארח את אתלטיקו מדריד. משחק נפלא נוסף מצפה לנו בבית ג' כשאלופת אנגליה ליברפול תתארח ביוהאן קרויף ארנה אצל אייאקס. בבית ג' מנצ'סטר סיטי תארח את פורטו.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ימשיך לחגוג? לבנדובסקי/רויטרס

בית א'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

באיירן מינכן - אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט 5)

אלופת אירופה חוזרת למפעל בו ניצחה את כל משחקיה בעונה שעברה, ותקווה לשמור על הרצף הנהדר שלה שעומד על 11 ניצחונות בליגת האלופות. באיירן אמנם תגיע ללא לירוי סאנה הפצוע, אך סופרת ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ואפשר להגיד שההפסד להופנהיים שקטע רצף מדהים של 24 ניצחונות, מאחוריהם. הקולצ'ונרוס שפתחו בצורה מטורפת את העונה בליגה הספרדית עם 1:6 גדול לרשתה של גרנאדה, ירדו לקרקע עם שתי תוצאות תיקו מאופסות בשני המחזורים שלאחר מכן. עם זאת, במחזור האחרון הצליחו השחקנים של צ'ולו סימאונה להשיג 0:2 בחוץ על סלטה ויגו, והם יקוו להקשות על שחקניו של האנזי פליק, כמיטב המסורת של אתלטיקו מדריד.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
אינטר תתאושש מהאכזבה בדרבי?/רויטרס

בית ב'

אינטר - בורוסיה מנשנגלדבאך (22:00)

שתי הקבוצות עברו ארבעה מחזורים בליגות המקומיות שלהן, כשגם הנראזורי וגם שחקני האורחת ציפו לפתיחה טובה יותר, ויקוו לתקן את הרושם במחזור הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות. אינטר תגיע לאחר האכזבה בדרבי מול מילאן, לה הפסידה הקבוצה של אנטוניו קונטה 2:1. הגרמנים עם 25 אחוזי הצלחה עד כה בבונדסליגה, ויודעים שהמארחת היא הפייבוריטית במשחק. שתי הקבוצות סובלות כל אחת ממכת חיסורים, כשאצל הנראזורי אשלי יאנג, רוברטו גליארדיני, אינוט ראדו, מילאן שקריניאר ואשרף חכימי חיוביים לקורונה ונעדרים.

רובן דיאס שחקן מנצ'סטר סיטי עם נתן אקה. רויטרס
סיטי רוצה לשמור על מאזן מושלם מול פורטו. דיאס ואקה/רויטרס

בית ג'

מנצ'סטר סיטי - פורטו (22:00, 5 גולד)

הסיטיזנס חזרו בצורה טובה מפגרת הנבחרות עם 0:1 על ארסנל בליגה האנגלית. הפורטוגלים נמצאים במקום השני בליגה המקומית, ומגיעים לאחר שנחלצו מהפסד חוץ לספורטינג ליסבון במחזור הקודם, זאת כשלפני כן רשמו הפסד ביתי 3:2 מול מריטימו. האורחים חולמים על הפתעה מול הקבוצה של פפ גווארדיולה, לה הפסידו פעמיים במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2011/12, אז ניצחו האנגלים 0:4 בסיטי אוף מנצ'סטר ו-1:2 בפורטוגל.

אנדרה וילאש בואש מאמן מארסיי עם פלוריאן תובאן. רויטרס
מארסיי חוזרת לליגת האלופות לראשונה מאז 2014/רויטרס

אולימפיאקוס - מארסיי (22:00)

האורחת חזרה מפגרת הנבחרות עם ניצחון 1:3 על בורדו במסגרת הליגה הצרפתית, והיא במקום השישי לאחר שבעה מחזורים, כשהיא רחוקה חמש נקודות מהפסגה. גם היוונים חזרו נהדר מהפגרה והביסו בליגה 0:4 אטרומיטוס. בובקאר קמארה סוחב עמו כרטיס אדום מהעונה החולפת ועל כן לא יוכל ליטול חלק במשחק בשורות מארסיי, שחוזרת לליגת האלופות לראשונה מזה שבע שנים.

ג'ורדן הנדרסון שחקן ליברפול. רויטרס
ליברפול רוצה להתאושש מאירועי הדרבי. ג'ורדן הנדרסון/רויטרס

בית ד'

אייאקס - ליברפול 22:00, 5+)

המארחת מגיעה לאחר שהפציצה חמישייה בליגה לרשתה של הירנביין, בעוד המייטי רדס מוכי הפציעות עדיין טרם רשמו ניצחון באוקטובר. יורגן קלופ ייאלץ להסתדר באמסטרדם ללא שוערו אליסון, שמוסיף להיעדר, נאבי קייטה, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין וכמובן, וירג'יל ואן דייק שספג פגיעה קשה בברכו וצפויה בפניו היעדרות ארוכה. אייאקס לעומת זאת, מגיעה בסגל מלא, ותקווה לשמור על מאזן נקי מהפסדים מול ליברפול. שתי הקבוצות מפגשו פעמיים במהלך חודש דצמבר 1966, כשמבפגש הראשון ניצחו ההולנדים 1:5 כשהגומלין הסתיים ב-2:2.

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה. GettyImages
גם השנה אטאלנטה צפויה להיות מהקבוצות המלהיבות במפעל. פאפו גומס/GettyImages

מיטיולנד - אטאלנטה (22:00)

לפני פגרת הנבחרות רשמה אטאלנטה ארבעה ניצחונות רצופים כשבכל אחד מהמשחקים היא כובשת לפחות רביעייה. לצערו של ג'אן פיירו גספריני, שחקניו איבדו מעט מהמומנטום והובסו 4:1 בידי נאפולי במחזור האחרון בסריה A. על אף זאת, גם השנה אטאלנטה צפויה להיות מהקבוצות המלהיבות באירופה, עם כדורגל התקפי וסוחף. הדנים, שעלו לשלב הבתים לאחר 1:4 משכנע בסיכום על סלביה פראג, יקוו להראות שיש להם מה למכור במפעל הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully