וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד הסטטיסטיקה: ג'ון ביטון ישפוט במשחק בין מכבי תל אביב לקרבאח

הסקוטי ניהל שני משחקים של האזרים בעבר. שניהם משחקי חוץ בליגה האירופית ובשניהם היא ניצחה. תשאלו את ולאדן איביץ'

מכבי תל אביב מציגה את אלכסנדר פשיץ'/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אופ"א הודיעה היום על שיבוץ השופטים למשחקי המחזור הראשון בליגה האירופית שיתקיימו ביום חמישי. בהתמודדות בין מכבי תל אביב לקרבאח באצטדיון בלומפילד (22:00, ספורט1) ישפוט ג'ון ביטון הסקוטי, שעשוי להיות הביטון השלישי על כר הדשא אם דן ביטון ובן ביטון ישחקו.

הסקוטי בן ה-38 נחשב לאחד מבכירי השופטים במולדתו והוא עמד במרכזה של שערורייה כשבאחד ממשחקי האולד פירם ב-2018, הוא לא הרחיק את חלוץ ריינג'רס, אלפרדו מורלוס, שהיה צריך לקבל לפחות שלושה כרטיסים אדומים לאורך המשחק. אחרי המשחק ביטון קיבל איומים רבים מאוהדי סלטיק ולפני כמה חודשים הוא הודה: "המשחק הזה שינה את חיי".

ביטון אמנם מעולם לא ניהל משחק של קבוצה או נבחרת מישראל, אבל את קרבאח הוא מכיר היטב. הוא שפט את אלופת אזרבייג'אן פעמיים ובשתיהן היא ניצחה בחוץ. בעונה שעברה הוא ניהל את המשחק שהסתיים ב-1:4 שלה על דודלאנז' בשלב הבתים של הליגה האירופית ובעונת 2016/17 שפט ב-0:1 המפתיע שלה על פאוק סלוניקי ביוון - גם כן בשלב הבתים של הליגה האירופית. את פאוק אימן באותו משחק ולאדן איביץ', בעוד כובש שער הניצחון של קרבאח היה אקס מכבי חיפה - מיצ'ל.

ג'ון ביטון, שופט כדורגל סקוטי. Soccrates Images, GettyImages
בן ביטון, דן ביטון, ג'ון ביטון/GettyImages, Soccrates Images

במשחק בין הפועל באר שבע לסלביה פראג (חמישי, 22:00, ספורט1) ישפוט לורנס פיסר. הבלגי ניהל במרץ 2017 את המשחק בו נבחרת הנערים של ישראל הובסה 3:0 על ידי נורבגיה במוקדמות היורו, כאשר ארלינג הולאנד כובש צמד עבור היריבה. כעבור שנה וחצי שפט במשחק מוקדמות היורו לנבחרות צעירות בו ישראל ניצחה את אירלנד 1:3. השחקן היחיד מהפועל באר שבע עד כר הדשא היה עמית ביטון, שלא ישחק נגד סלביה פראג בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully