וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תתארח אצל נורבגיה למשחק ידידות ב-11 בנובמבר

20.10.2020 / 18:19

שתי הנבחרות שקיוו לפגוש אחת את השנייה לקרב על כרטיס ליורו, יסתפקו במשחק רעים. רוטנשטיינר ייתן דקות לשחקני הרוטציה

צפו בתקציר ה-3:3 בין גרמניה לשוויץ/ספורט 1

ההתאחדות לכדורגל של ישראל הודיעה הערב (שלישי) שמשחק הידידות נגד נורבגיה הוקדם ביום ויתקיים ב-11 בנובמבר בשעה 19:00 באצטדיון אולבאל באוסלו. התכנון היה לקיים את ההתמודדות ב-12 בנובמבר.

שתי הנבחרות היו באותו מסלול בפלייאוף העלייה ליורו 2020, אבל הפסידו בחצאי הגמר; ישראל נכנעה לסקוטלנד בפנדלים ונורבגיה הפסידה לסרביה 2:1 אחרי הארכה. כמובן שבשתי הנבחרות היו מעדיפים להיפגש במשחק על כרטיס לאליפות אירופה, אבל אחרי ההדחות הכואבות, ההתאחדויות סיכמו ביניהן על קיום משחק ידידות.

עבור ישראל זו תהיה הכנה לשני המשחקים האחרונים בבית ב' בדרג ב' של ליגת האומות, נגד צ'כיה בחוץ (15 בנובמבר) ומול סקוטלנד בבית (18 בנובמבר). וילי רוטנשטיינר צפוי לתת הזדמנות לכמה שחקני רוטציה במשחק באוסלו ואם הם ירשימו, ייתכן מאוד שהם יקבלו את המפתחות גם בפראג ארבעה ימים לאחר מכן.

ארלינג הולאנד שחקן נבחרת נורבגיה. רויטרס
הכוכב הגדול של נורבגיה. הולאנד/רויטרס

ישראל מדורגת במקום השלישי בבית ב'. יש לה סיכוי מעשי להעפיל לדרג א', אבל הסיכוי לכך קטן לאור העובדה שהיא תהיה זקוקה לשש נקודות משני משחקים וגם כך לא תהיה רק בעצמה. מנגד, הכחולים-לבנים מקדימים את סלובקיה בארבע נקודות ונמצאים בעמדה מצוינת להשגת המטרה שהוצבה מלכתחילה: הישארות בדרג ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully