וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת הגענו, למרות הכל: וורלד סיריס 2020 יוצאת לדרך

אחרי עונה מקוצרת, ומלאה בתלאות ובעיות, לוס אנג'לס דודג'רס וטמפה ביי רייז נפגשות בטקסס לקרב על התואר. קלייטון קרשאו ומוקי בטס ינסו להביא אליפות ראשונה מאז 1988, אבל הקבוצה מפלורידה בהחלט יכולה לעקוץ

שחקן לוס אנג'לס דודג'רס מוקי בטס. GettyImages
שנתיים אחרי התואר עם הרד סוקס יעשה את זה גם בדודג'רס? מוקי בטס/GettyImages

עונת בייסבול בלתי שגרתית בעליל מתקרבת לסיומה כאשר הלילה (בין שלישי לרביעי, 3:09, ספורט5) ייצא לדרך הוורלד סיריס עם משחק מספר 1 בין לוס אנג'לס דודג'רס לטמפה ביי רייז.

בשל הקורונה ואחרי עונה שהייתה עמוסה בתקלות וקבוצות שנאלצו לשבות מפעילות, פלייאוף ה-MLB התקיים כולו במתכונת של "בועה", כאשר כל סדרה נערכה באצטדיון אחד. הוורלד סיריס יתקיים בארלינגטון, במגרש הביתי של טקסס ריינג'רס וכך, בפעם הראשונה מאז 1944 (אז סנט לואיס קרדינלס וסנט לואיס בראונס התמודדו על התואר), כל מפגשי סדרת האליפות ייערכו באותו אצטדיון.

שתי הערים חגגו אליפות ממש לאחרונה, כאשר טמפה ביי לייטנינג זכתה באליפות ה-NHL ב-29 בספטמבר ואילו ב-NBA הייתה זו לוס אנג'לס לייקרס כמובן שהוכתרה כאלופה, לפני בקושי שבוע. כעת, הלחץ עובר לדודג'רס ולרייז, ששרדו שתיהן משחקי 7 מותחים בגמרי החטיבות: טמפה שמטה יתרון 0:3 מול יוסטון, אך התאוששה ברגע האחרון ואילו LA חזרה מפיגור של 3:1 נגד אטלנטה.

הדודג'רס, עם מוקי בטס בכושר מצוין ועם קלייטון קרשאו שרוצה סוף כל סוף להוכיח את עצמו בפלייאוף, שלטו בליגה בעונה הסדירה וסיימו עם מאזן 17:43 מבריק. המעמד ממש לא זר להם וזו ההופעה השלישית שלהם בוורלד סיריס בארבע העונות האחרונות, אולם הם עדיין מחכים לתואר הראשון מאז 1988 ואם יזכו, זו תהיה הטבעת השביעית בתולדות הפרנצ'ייז.

גם הרייז נראו טוב בעונה הסדירה וסיימו אותה במאזן 20:40. הם ישחקו בוורלד סיריס בפעם השנייה בלבד בהיסטוריה, אחרי שב-2008 הפסידו לפילדלפיה בחמישה משחקים. מול קרשאו, הם ישלחו לגבעה למשחק הפותח של הסדרה את טיילר גלסנו ובונים רבות על רנדי ארוזרנה, שנהנה עד כה מפלייאוף פנטסטי/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully