וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: סרחיו ראמוס יחמיץ את שחטאר ובספק לקלאסיקו, קורטואה: "יחסר לנו מאוד"

הבלם הפצוע שלא התאמן היום, יחמיץ את פתיחת קמפיין האלופות (ד', 19:55) ועשוי להיעדר גם מול ברצלונה בשבת. אדר מיליטאו יחליפו

צפו ב-1:5 של אייאקס על הירנביין/ספורט 1

אחרי ההפסד הסנסציוני מול קאדיס בליגה, ריאל מדריד תפתח את קמפיין האלופות שלה ברביעי (20:00) עם משחק ביתי לא פשוט מול שחטאר דונייצק של מנור סולומון. הבשורות היותר רעות מההפסד מול קאדיס, היו הפציעה של הבלם והקפטן סרחיו ראמוס, שלא הצליח להתאמן היום ולא יעמוד לרשותו של זידאן מול ההתקפה החזקה של הקבוצה האוקראינית.

ראמוס נמצא בסימן שאלה גדול מאוד גם לקלאסיקו מול ברצלונה שישוחק כבר ביום שבת, כאשר מי שנמצא בכוננות להחליפו הוא אדר מיליטאו הבלם שהגיע מפורטו.

סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images, GettyImages
ריאל תסתדר בלעדיו? ראמוס ברגע הפציעה/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הקבוצה ערכה היום את המסע"ת שלה לקראת המשחק מול שחטאר בהשתתפות זינדין זידאן וטיבו קורטואה השוער שאמר: "ראמוס הוא הקפטן שלנו ויחסר לנו מאוד". על הסיכויים של קבוצתו במפעל: "הקבוצה שלנו חזקה כמו בסוף העונה שעברה, אנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות. ריאל מדריד היא אחת הפייבוריטיות גם השנה".

גם זידאן נשאל האם קבוצתו פייבוריטית לזכייה במפעל היוקרתי ואמר: "האם אנחנו פייבוריטים? אנחנו יודעים מי אנחנו". על הכישלון האחרון בליגה: "יש משחקים שבהם לא הולך. תמיד אחרי הפסדים תהיה ביקורת, אנחנו רגילים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully