וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה טוענים לקונספירציה נגד דג'וקוביץ': "פדרר ונדאל עשו נגדו יד אחת"

קפטן נבחרת הדייויס של סרביה לשעבר תוקף: "פדרר ונדאל מתייחסים אליו ברשעות ורוצים לפגוע לו במוניטין, והספונסרים עוזרים להם. הם יעשו הכול כדי שנובאק לא יעקוף אותם"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

טניסאי העבר הסרבי ראדמילו ארמנוליץ' טוען: יש קנוניה נגד נובאק דג'וקוביץ' בהנהגתם של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. ארמנוליץ', מאמן עבר אגדי שגידל כמה מהטניסאים המוכשרים בסרביה לרבות גוראן איבניסביץ', משוכנע שהשוויצרי והספרדי שעומדים על 20 תארי גרנד סלאם בקריירה, עושים יד אחת נגד הסרבי שעומד על 17 תארים, ועשוי לעקוף אותם.

"מבחינתי, איך שנובאק נזרק מאליפות ארצות הברית מוכיח את הנקודה שלי. זה סקנדל", אמר ארמנוליץ' בריאיון לתקשורת הסרבית כשהוא מתייחס לתקרית בה דג'וקוביץ' פגע בשופטת צד עם כדור ונפסל. "ראיתי עשרות מקרים דומים שבהם שחקנים אפילו לא קיבלו אזהרה, בטח שלא ספגו עונש כזה. אני בטוח שפדרר ונדאל מעורבים בזה בדרך עקיפה. גם הספונסרים לוקחים בזה חלק. הם יעשו הכול כדי שנובאק לא יעקוף אותם בטעות במספר תארי הגרנד סלאם".

נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ב-2013. Matthew Stockman, GettyImages
מאחורי החיוכים מסתתרת קנוניה? פדרר, נדאל ודג'וקוביץ'/GettyImages, Matthew Stockman

ארמנוליץ' טוען ש"פדרר ונדאל מתנהגים אל נובאק ברשעות. עובדה שאחרי שהוא הורחק מאליפות ארצות הברית אף אחד מהם לא הגיב, אף אחד לא תמך. נובאק דג'וקוביץ' הוא ג'נטלמן, הוא לקח אחריות ונשא באשמה מיד אחרי מה שקרה. מעולם לא שמעתי אותו מבקר את רוג'ר או רפא בעבר, אבל נראה שהם מתייחסים אליו ברשעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully