וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: חימקי קוראת ליורוליג לבטל את תוצאותיה האחרונות

המנהל המקצועי פאבל אסטשקוב תקף בעקבות פרוטוקול הקורונה החדש: "במקום לנסוע למדריד, יכולנו להישאר בבית ולקבל משחק חוזר. קוראים לזה מוסר כפול"

ויקטור וומבניאמה באימון מול רודי גובר/מתוך הטוויטר של נאנטר

חימקי מוסקבה תגיע למשחק מול מכבי תל אביב ביום שישי במצב רוח ירוד, אחרי שספגה אמש (שני) הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 89:88 לאסטנה בליגה המזרח אירופית. אבל מסתבר שהדאגות של הרוסים הן לא רק מקצועיות: הקבוצה דורשת מהיורוליג לבטל את שלושת ההפסדים האחרונים שלה במפעל, לאור תקנון הקורונה החדש של המפעל.

כזכור, היורוליג חזרה בה מההחלטה להשית הפסדים טכניים על קבוצות שלא יתייצבו למשחקים בשל ריבוי מקרי קורונה בקרב השחקנים. המשמעות היא שזניט סנט פטרסבורג, לדוגמא, שלא התייצבה לשני משחקים, תזכה למשחקים חוזרים. חימקי, לעומת זאת, שהופיעה לשלושת משחקיה האחרונים נגד ז'לגיריס, ריאל מדריד ובאסקוניה עם סגל חסר ועלתה למשחקים גם עם שחקני נוער, תישאר על מאזן של 4:0.

לטענת המנהל המקצועי פאבל אסטשקוב, זהו מצב אבסורדי. "החוקים החדשים של היורוליג פוגעים ברוח הספורט, כל עוד אין לו השלכות רטרואקטיביות. נסענו למדריד עם סגל קצר, הטסנו שחקנים מקבוצת הנוער ועשינו כל מאמץ כדי לקיים את המשחק, אבל מסתבר שבסופו של דבר יכולנו להישאר בבית, להיות חסרי אכפתיות ולקבל משחק חוזר", אמר.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
הרוסים יקבלו את מבוקשם? אלכסיי שבד/דני מרון

"הדבר ההגיוני ביותר מבחינת היורוליג הוא לבטל את שלושת המשחקים האחרונים שלנו, בהם הפסדנו בין היתר כי לא היו לנו מספיק שחקנים", אומר אסטשקוב. "כל תרחיש אחר, מוכיח שליורוליג יש מוסר כפול. זה לא מוסיף כבוד לליגה".

חימקי פתחה את העונה בצורה מגומגמת עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים ביורוליג, וגם שלושה הפסדים ב-VTB. אמש היא קיבלה בחזרה שלושה שחקנים בכירים, כולל אלכסיי שבד, יאניס טימה וג'ורדן מיקי, שישחקו גם נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully