וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו מסרב להתנצל, גארי נוויל: "לגעת בשופטת אישה זה הכי גרוע"

חלוץ מנצ'סטר סיטי טוען שהתגובה לקוונית הייתה אינסטינקטיבית, אבל באנגליה דורשים התנצלות פומבית: "פגע בתדמית של הפרמיירליג"

חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מניח יד על הקוונית/באדיבות ספורט 1

באנגליה עדיין לא נרגעים מהתקרית החריגה של סרחיו אגוארו עם הקוונית בניצחון מנצ'סטר סיטי על ארסנל. כזכור, החלוץ נראה מניח את היד על הקוונית סיאן מייסי אליס בניסיון למחות על פסיקה לכדור חוץ של היריבה, מה שגרר ביקורות קשות והאשמות בשוביניזם וסקסיזם. מייסי אליס שהדפה את הארגנטינאי מעליה במהירות, "הצילה" את אגוארו מכרטיס צהוב או אפילו אדום, מכיוון שאם המגע היה ממושך, השופט היה יכול להענישו בהתאם לחוקים החדשים בפרמיירליג. כמו כן, התברר שאגוארו גם לא ייענש בדיעבד על ידי הליגה.

מאז התקרית החל מחול שדים סביב אגוארו, אבל הוא לא מתכוון להתנצל. לפי ה"טלגרף", החלוץ מתעקש שהיה מגיב בדיוק באותה צורה אם היה עומד מולו קוון ולא קוונית, משוכנע שזו הייתה תגובה אינסטינקטיבית, לא חוזר בו מהמהלך.

חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מניח יד סביב הקוונית. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
אינסטינקט הגיוני או תגובה סקסיסטית? אגוארו והקוונית/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

לטענת הפרשן הבכיר גארי נוויל, לאגוארו בהחלט יש על מה להתנצל. "הוא עשה טעות. אף כדורגלן לא צריך לגעת בשופטים, בין אם מדובר בגברים או נשים. במקרה שלו, הוא הניח את היד על שופטת אישה, וזה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות. הוא חייב להתנצל ולקחת אחריות על המעשה שלו, אין טעם להגן על עצמך במקרה הזה. המעשה הזה הצטלם כל כך רע, שהוא פגע לא רק באגוארו ולא רק במנצ'סטר סיטי, אלא בשמה הטוב של הפרמיירליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully