וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכוי קלוש" שאמבפה יאריך חוזה בפ.ס.ז', אמרי חושף: "הוא חולם על ריאל"

בצרפת שוב עוסקים בעתידו של החלוץ, שעשוי להימכר בקיץ 2021. גם ברצלונה, ליברפול ויובנטוס מתעניינות, מאמן פ.ס.ז' לשעבר מגלה: "הוא מתלהב ממדריד"

תקציר: אברטון - ליברפול 2:2/ספורט 1

רגע לפני פתיחת העונה בליגת האלופות, עתידו של קיליאן אמבפה שוב בכותרות. "לה פריזיאן" דיווח הבוקר (שלישי) שהסיכויים שהחלוץ יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן קלושים, ושהוא הולך ומתקרב לריאל מדריד.

אמבפה מסיים חוזה בקיץ 2022, אבל בחודשים האחרונים פ.ס.ז' עושה מאמצים גדולים כדי להאריך את חוזהו ולפזר את העננה מעל עתידו במועדון. למרות זאת, לפי הדיווח האחרון אמבפה "כמעט ולא שוקל את האפשרות להמשיך בפריז לטווח הארוך", מה שעשוי לגרום לקבוצתו למכור אותו בקיץ 2021 כדי לא לאבד אותו בחינם.

סעיף השחרור של אמבפה עומד על 200 מיליון יורו, ומלבד ריאל מדריד, ב"לה פריזיאן" טוענים שגם ליברפול, יובנטוס וברצלונה ינסו לשים עליו יד. הגברת הזקנה נחשבת לאפשרות מעניינת בזכות הסיכוי לשתף פעולה עם אליל ילדותו של אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו, אבל ריאל מדריד, הקבוצה האהודה עליו, עדיין נחשבת למועמדת העיקרית להחתימו.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
לא מוכן להתחייב. אמבפה/רויטרס

חיזוק נוסף לכך סיפק מאמן פ.ס.ז' לשעבר אונאי אמרי, שחשף כי בזמן שאימן את מועדון הפאר הצרפתי, התוודע לשאיפה של אמבפה לשחק בריאל. "אמבפה מאוד אוהב את ריאל. כשאימנתי שם, הוא דיבר ברצינות על האפשרות לשחק שם, הוא נשמע נרגש מאוד מהאופציה הזאת".

אמרי סיפר שהיה צריך לשכנע את אמבפה להישאר. "לא רציתי שיעזוב, ועשיתי מרתון של שיחות אישיות איתו ועם אביו. בסופו של דבר הוא נשאר, כי לא קל לעזוב את פריז. זה נכון גם היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully