וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל לוחצות על המנהלת: רוצים לקיים משחקי אימון

20.10.2020 / 6:36

מספר משחקים שנקבעו לימים הקרובים בוטלו בשל החשש שקיומם יתפרש כהתגרות במשרד הבריאות. עכשיו הקבוצות לוחצות לקבל אישור

בווידאו: הפועל כפר סבא חוזרת להתאמן/האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

קרוב למחצית מקבוצות ליגת העל שתכננו לקיים היום (שלישי) משחקי אימון, קיבלו אתמול הודעות בהולות וחד משמעיות מהמנהלת שלא לקיים אותם בטענה שמשרד הבריאות עדיין לא מאשר זאת, וכי קיום משחקים עלולים להתפרש כהתגרות. כבר לפני שישה ימים תמכו במשרד הבריאות בהחזרת האימונים, אולם קיום משחקים עדיין לא אושר.

הקבוצות הזועמות רוצות לקיים משחקי אימון ולא מבינות מדוע ניתן לקיים משחקי כדורסל באולמות בזמן שלא מאפשרים קיום משחקי אימון באוויר הפתוח. בין היתר היו צריכים להיערך משחקי אימון בין מ. ס. אשדוד והפועל חדרה ובין מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה. קבוצות נוספות קבעו משחקי אימון להיום, מחר ולהמשך השבוע ולחץ כבד מופעל על המנהלת שתשיג את האישור ממשרד הבריאות. יו"ר המנהלת ארז כלפון שפנה למשרד הבריאות מחכה לתשובה עוד היום, מאחר שהקבוצות שיחזרו בעוד שבוע וחצי לשחק, דורשות לקיים משחקי אימון כתנאי לחזרת הליגה.

שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
גם באשדוד מחכים לאישור/לירון מולדובן

יתכן כי ההסכמה שתינתן היום תאפשר רק קיום משחקי אימון בין שתי יריבות קבועות, כדי לא להתערבב בין כמה קבוצות. יש לציין שמשרד הבריאות עדיין לא התיר את חזרת המשחקים ב-31 באוקטובר, אבל במנהלת טוענים שהם לא היו מפרסמים את לוח המשחקים אלמלא ניתן להם אור ירוק בעל פה לחזרת המשחקים, אחרי שאושר לקבוצות להתאמן. כזכור, המשחק הראשון שישוחק יהיה ביום ראשון הקרוב בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully