וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס קסטרו: "ריאל טעתה עם כריסטאנו, אסור היה לה לתת לו לעזוב"

מאמן שחטאר טוען שהבלאנקוס היו צריכים להשאיר את הכוכב שעזב ב-2018. על המפגש בין השתיים: "הם טובים יותר, אבל אפשר לנצח"

תקציר: שאלקה - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

מנור סולומון צפוי להתחיל מחר (רביעי) את עונתו השנייה בליגת האלופות במשחק חוץ מול ריאל מדריד יחד עם קבוצתו שחטאר דונייצק (19:55, ספורט 5). עבור מאמן דונייצק, לואיס קסטרו, מדובר בהופעת הבכורה שלו אי פעם בשלב הבתים של המפעל הבכיר באירופה. לקראת משחקו הראשון על הקווים בצ'מפיונס, התראיין המאמן הפורטוגלי למארקה והתייחס למפגש עם הבלאנקוס.

קסטרו ביטל את הטענות לפיהן ריאל סובלת מבעיות בהתקפה: "מדובר בריאל מדריד, זו קבוצה נהדרת! יש להם את בנזמה, מודריץ', אסנסיו, וינסיוס, ראמוס". עם זאת, שנשאל על התמודדות המועדון מבירת ספרד עם עזיבתו של בן ארצו של המאמן, כריסטיאנו רונאלדו, ענה קסטרו בפסקנות: "ריאל עשתה טעות גדולה עם כריסטאנו. ברגע שיש לך שחקן כמוהו בקבוצה אסור לך לאפשר לא לעזוב. אנחנו מדברים על השחקן הכי טוב והכי יעיל בעולם".

מאמן שחטאר דונייצק לואיס קסטרו. GettyImages
מאמן שקבוצתו יכולה לצאת עם תוצאה טובה ממדריד. לואיס קסטרו/GettyImages

קסטרו הוסיף להרעיף שבחים על כוכב יובנטוס, ותקף את הביקורות עליו: "אנשים מבקרים אותו יותר מידי. מתעסקים בכל שטות שהוא אומר, או על מה הוא מוציא את הכסף שלו - והוא מגיב על המגרש בכל יום. ביום שיעשו עליו סרט דוקומנטרי ואנשים יבינו מאיפה הוא הגיע ואיך הוא הפך למי שהוא היום, אולי אז אנשים יבינו מי הוא".

לגבי קבוצתו שחטאר ומטרותיה הערב אמר המאמן: "אנחנו קבוצה שתוקפת הרבה ומחזיקה בכדור בממוצע 75 אחוז מהזמן במשחקי הליגה. אנחנו קבוצה שמחה, שמשחקת מאוד התקפי. כמובן שנגד ריאל מדריד המשחק ככל הנראה יתפתח אחרת, מכיוון שהחוזק שלהם ככל הנראה יגרום לכך שהם יחזיקו יותר בכדור. הם חזקים יותר מאיתנו, אבל אנחנו מתכוונים לעשות הכול כדי לנצח. אנחנו יכולים לעשות את זה, אבל הם טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully