וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר הררה: "לפול פוגבה יש כל מה שצריך כדי לזכות בכדור הזהב"

קשר פריז סן ז'רמן החמיא לחברו לשעבר במנ' יונייטד לקראת המפגש בין השתיים בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות (22:00, ספורט 5)

תקציר: שאלקה - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד תחזור הערב (שלישי) לשלב הבתים של ליגת האלופות לאחר היעדרות של שנה, ותפגוש את פריז סן ז'רמן. כוכבם של הצרפתים בשבע השנים החולפות אדינסון קבאני שחתם לאחרונה בשדים האדומים לא יטול חלק במשחק מול האקסית. עם זאת, אנדר הררה, שעשה את הדרך ההפוכה מאולד טראפורד לפארק דה פראנס ב-2019 צפוי לעמוד לרשותו של מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל. לקראת המפגש המסקרן, התייחס קשר נבחרת ספרד לשחקן השדים האדומים פול פוגבה בריאיון ל-BBC.

"אין עוד שחקנים כמוהו בכל מה שקשור לאחד על אחד", העיד הררה על פוגבה. "יש לו כל מה שצריך כדי לזכות בכדור הזהב, בהנחה והקבוצה בה הוא משחק תתמודד על תארים משמעותיים. המון כישרון טמון בו, הוא רק צריך להראות עקביות". הקשר אף התייחס למצבה של יונייטד, קבוצתו לשעבר: "אני חשוב שמאז שברונו פרננדש הצטרף, הם השתפרו באופן משמעותי. הם מתקדמים. הן החתימו את השחקנים האחרונים, ואני לא חושב שהם יבואו מולנו כדי להתגונן".

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. GettyImages
"אין עוד שחקנים כמוהו". פול פוגבה/GettyImages

פול פוגבה שותף העונה בכל חמשת משחקיה של מנצ'סטר יונייטד, שרשמה שני ניצחונות חוץ בליגה לעומת שני הפסדי בית ועוד משחק אחד בגביע הליגה, בו ניצחו השדים האדומים 0:3 את ברייטון בדרך לרבע הגמר במפעל. הצרפתי בן ה-27 כבש באותו משחק את שערו היחיד עד כה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully