וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי לא תעביר את יאניס אנטטוקומפו בטרייד גם אם לא יאריך חוזה

הבאקס מוכנים להסתכן בלאבד את ה-MVP ללא תמורה בקיץ 2021, אם יסרב להאריך את חוזהו: "הם רוצים להוכיח בכל דרך שכדאי לו להישאר"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

יאניס אנטטוקומפו לא יהפוך לשחקן חופשי לפני קיץ 2021, אבל זה לא מונע ממנו להיות המלפפון החם של קיץ 2020. MVP הליגה הסדירה בשנתיים האחרונות נכנס לעונתו האחרונה בחוזה עם הבאקס, ולפי דיווחים עדיין מתלבט כיצד לנהוג.

מילווקי בכל מקרה מתכוונת להציע לו בקרוב חוזה סופר מקס לחמש שנים נוספות עם שכר כולל שנע סביב 254 מיליון דולר, אבל ייתכן שהוא יסרב ויבחר להעביר את העונה הקרובה כשהמשך דרכו בקבוצה בסימן שאלה.

כך או כך, ב-ESPN מדווחים הערב (שני) שגם במקרה שהכוכב הגדול יסרב להצעה, לבאקס אין שום כוונה להעבירו בטרייד , גם במחיר שיאבדו אותו ללא תמורה בקיץ 2021. "אם יאניס יוותר על ההצעה להאריך את חוזהו, הבאקס ינסו לשפר את הסגל ולהשתמש בעונה הבאה כדי להוכיח ליאניס שהוא צריך להישאר", ציין הכתב טים בונטמפס.

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי. רויטרס
מלפפון לוהט מבלי שהוא שחקן חופשי. יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

סיום העונה המאכזב של הבאקס עם ההדחה למיאמי בחצי גמר המזרח, גרם לשמועות על עתידו של הגריק פריק להתפשט. יאניס עצמו הבהיר אחרי ההדחה ש"אם כולם ישדרו על אותו גל ויילחמו על האפשרות לזכות באליפות, אני לא רואה סיבה לעזוב את מילווקי ב-15 השנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully