וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לבחור בדני אבדיה? "שיקגו רוצה לעשות טרייד עם גולדן סטייט"

הבולס שוקלים עסקת חליפין עם הווריירס שמחזיקים בבחירה השנייה או עם הטימברוולבס שיבחרו ראשונים. הפרשן נייט דאנקן: "אם לא ישפר את הקליעה, אבדיה יכול להפוך לפלופ"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

גם אם תבחר או בסופו של דבר וגם אם לא, שיקגו היא ככל הנראה אחת הקבוצות שהכי מתעניינות בדני אבדיה. לפי הדיווחים בארצות הברית, הנשיא החדש ארתוראס קרנישובאס רואה בישראלי בן ה-19 כישרון גדול, וייתכן שהוא אף שוקל לעשות מהלך כדי להבטיח שיוכל לבחור בו.

לפי דיווח בארצות הברית, הבולס שקיבלו את הבחירה הרביעית בדראפט, רוצים לעשות טרייד עם גולדן סטייט או מינסוטה כדי לבחור בבחירה השנייה או אפילו הראשונה, אותה הם עשויים לנצל כדי לבחור בפורוורד ממכבי תל אביב.

"יש סיכוי גבוה שקרנישובאס ינסה לקדם את הבולס בסדר הבחירות, ויש סיכוי גבוה שגולדן סטייט או מינסוטה יסכימו, אם יקבלו תמורה הולמת", אמר הכתב טום הברסטרו.

עדיין לא ברור מה התוכניות של הווריירס בכל הנוגע לבחירה השנייה בה הם מחזיקים. קווין אוקונור מ"דה רינגר" חזה במוק דראפט האחרון שפרסם שהאלופה לשעבר בהחלט עשויה לבחור באבדיה, והוסיף ש"לפי הרבה אנשי NBA, אבדיה צפוי להצטרף בקרוב לשיח על בחירות 1-3". מצד שני, ב-ESPN דווח שגולדן סטייט מעדיפה לבחור בג'יימס ווייזמן, או שתעשה טרייד על הבחירה כדי לקבל שחקן או שניים עם ותק בליגה שיוכלו לתרום באופן מיידי.

אילוסטרציה של דני אבדיה שיקגו בולס. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
קרנישובאס מתלהב. אבדיה עם הגופיה של הבולס/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

כך או כך, בזמן שאצל חלק מהפרשנים המניה של אבדיה בעלייה, אחרים קצת פחות מתרשמים. הפרשן נייט דאנקן מהפודקאסט Dunc'd On ניתח היום את יתרונותיו וחסרונותיו של הכישרון הישראלי, אחרי שצפה בכמה משחקים שלו מהעונה שעברה ביורוליג.

"מוטת הידיים שלו לא מרשימה במיוחד. אני לא חושב שהוא יהיה כוכב הגנתי ב-NBA. הוא יהיה שחקן הגנתי סביר, אבל לא סטופר. הוא כן משתדל בהגנה, המאמץ ההגנתי שלו הוא כל מה שאתה רוצה משחקן צעיר", אמר.

"התקפית, הוא יכול להפוך למעין גרסה של נמניה בייליצה, ניק באטום או ג'ו אינגלס - פורוורדים מגוונים עם יכולת מסירה לא רעה, אבל כאלה שהכדור לא נמצא בידיים שלהם", הוסיף. "השאלה היא האם הוא מספיק אתלטי כדי לעבור שחקני NBA באחד על אחד. בכל מקרה, להפוך לשחקן יוצר ב-NBA יהיה אתגר גדול מאוד עבורו".

כמו רבים ממומחי הדראפט, גם דאנקן רואה באחוזי העונשין של אבדיה נורה אדומה. "אחוזי העונשין שלו מאוד, מאוד מדאיגים. ברוב המקרים, קלעי עונשין חלשים כאלה לא הופכים לקלעי שלשות טובים. אם הקליעה שלו לא תשתפר, הוא עלול להידחק מחוץ לרוטציה של קבוצת NBA.

"יש לו פוטנציאל נמוך להפוך לכוכב, כי תנאי הפתיחה שלו לא כל כך מרשימים מבחינת אתלטיות ומהירות. אני לא חושב שיש לו אפסייד גדול כל כך. אין שום תחום ספציפי שהוא מסוגל לעשות אותו באופן מדהים. כשחקן חמישייה, מה התפקיד שלו יכול להיות? אני חושב שהוא יכול להפוך לאופציה שלישית או רביעית בהתקפה במקרה הטוב. אנחנו מדברים על שחקן ספסל או שחקן חמישייה במקרים ספציפיים מאוד. הוא מוכשר, הוא מגוון, וגם בלי קליעה טובה מהשלוש הוא יכול להפוך לשחקן NBA. אבל הוא יצטרך להשתפר מאוד בתחום אחד ספציפי כדי להיות שחקן NBA ממש טוב.

"אני לא אומר שהוא יהיה פלופ, למרות שיש סיכוי שהוא יהיה כזה", סיכם דאנקן. "כל קבוצה שתבחר באבדיה, תהמר שהוא יהפוך לקלע סביר. בכל תרחיש אחר הוא יהיה שחקן ספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully